FILME, LifeStyle

Maratonul de film Orange

maraton
Maratonul de Film Orange a debutat vineri, cu filmul Cinderella Man, cu Russell Crowe în rolul principal şi s-a încheiat duminică, fix dupa 48 de ore. Cinefilii bucureşteni au fost cei mai hotărâţi, pentru că aici biletele s-au vândut în mai puţin de 20 de minute, în timp ce la Iaşi şi Timişoara s-au epuizat în 90, respectiv 180 de minute.

Lista filmelor vizionate, secretă până în ultimul moment, a fost atent selecţionată, Orange alegând producţii foarte noi (2005 – 2006). Astfel, cei 42.195 km sau 26 de mile de alergare dintr-un maraton clasic au fost înlocuiţi cu 26 de filme pe care cei mai rezistenţi cinefili le-au vizionat respectând regulamentul foarte strict (concurenţii au fost supravegheaţi de echipe de arbitri de specialitate).

Pe toată durata evenimentului, organizatorii au asigurat competitorilor mâncare, băuturi răcoritoare (fără cofeină sau energizanţi) şi supraveghere medicală. Din fericire, intervenţia medicilor nu a fost necesară, chiar dacă unii dintre concurenţii care au abandonat pe parcurs erau epuizaţi la ieşirea din sală. Cu 6 ore înainte de final, competitorii rămaşi în cursă au fost verificaţi de medici, însă, surprinzător, toţi erau apţi să continue cursa. Mai mult, la linia de sosire, unii dintre câştigători păreau mai odihniţi decât organizatorii şi au declarat că ar mai fi putut urmări, fără probleme, încă o serie de filme.

„Mi se pare o idee genială! Voi participa cu siguranţă la următorul maraton, sper să se organizeze cât mai curând J.”, a declarat unul dintre câştigători la ieşirea din sală.

Banii încasaţi din cumpărarea biletelor au fost dublaţi de Orange şi donaţi pentru ca sute de copii orfani să poată merge la film în următoarele săptămâni.

Dincolo de premiile oferite de Orange, toti concurenţii au rămas cu experienţa participării la un eveniment unic, în care le-au fost puse la încercare rezistenţa, perseverenţa, limitele.