LifeStyle

Luxury. Episodul 9

Ce poate ieși din colaborarea a două super-puteri corporatiste ca Boieng și BMW? În ce fel se poate lega numele unui scriitor de best-seller-uri precum Paulo Coelho de industria ceasurilor de lux? De ce este John Galliano un icon al lumii fashionului? Ce caută un Bottero într-un hotel londonez? Cât de non-conformiste pot fi parfumurile non-conformiste? Toate aceste răspunsuri le puteți descoperi într-o nouă întâlnire cu tot ceea ce înseamnă cultura luxului în numărul 9 al revistei Luxury.

Și întrebările ar putea continua. De ce viața, și nu numai muzica, e mai frumoasă în preajma unor boxe Fergusson Hill? Care este misterul eșarfelor Hermes, cu dimensiunile standard 90 centimetri pătrați și 65 de grame, ce costau, în 1928, 0,19 $, iar acum se vând cu aproximativ 1965 $?
Cel de-al nouălea număr al revistei Luxury vă prezintă în cadrul celor patru secțiuni ale sale, Arts&Beauty, Life&Style, WWW, Home&Leisure, ultimele noutăți din domeniul fashionului, al parfumeriei și al ceasurilor de lux, al yachturilor, avioanelor și mașinilor exclusiviste, un fashion report al celor trei săptămâni de modă Paris, Milano, New York -, un portret al lui John Galliano, rebelul de la Dior și fashion icon în lumea modei internaționale, istoria casei Hermes, mirajul bucătăriilor pe care le poți lua oriunde cu tine, farmecul unui hotel londonez, Charlotte Street Hotel, în care arta contemporană britanică e la ea acasă. Tot în acest număr Luxury, la rubrica It Happens veți putea gusta din amploarea și strălucirea unor evenimente de excepție ca cel de la New York, din New York Public Library, onorat de prezența unor personalități internaționale precum Lucy Liu, Julianne Moore, Diane Kraal, și trăit pe viu, la mare intensitate de Virgil Ianțu, director onorific al revistei Luxury. Secțiunea People prezintă în exclusivitate un interviu cu Georges Kern, CEO IWC Schaffausen, interviu realizat la Londra de Svetlana Cârstean, redactor-șef Luxury, cu ocazia vernisajului expoziției Ecuador: Block 16. Svetlana Cârstean a fost de altfel singurul jurnalist din Europa de Est prezent la acest eveniment, realizat în parteneriat de către David de Rothschild, prin intermediul organizației sale Adventure Ecology, și brandul de ceasuri de lux, IWC Schaffhausen. În cadrul acestui interviu, puteți afla în premieră absolută că scriitorul Paulo Coelho va scrie povestea brandului, redând prin intermediul unor mici povestiri toată istoria plină de pasiune a ceasurilor IWC.

Luxury este o cale de a cunoaște lumea prin tot ceea are ea mai haute: haute couture, haute parfumerie, haute joaillerie, haute horlogerie. Lista ar putea continua dacă s-ar fi inventat cuvinte similare și pentru segmentele premium și de lux din industria mașinilor, iahturilor, avioanelor, hotelurilor. Luxury este o cale de a aduce la picioarele voastre toată această lume prin definiție haute. Luxury nu înseamnă numai lux, ci și rafinament, civilizație, educația gustului estetic, artă.

Luxury este o publicatie premium lunară, parte din trustul MTR Press, ce editează și publicațiile Photo Magazine, Audio Video și Connect. Luxury este în prezent singura publicatie de pe piața românească, ce se ocupă exclusiv de industria luxului, dedicată în aceeași măsură bărbaților și femeilor, și unii și alții consumatori ai produselor specifice acestei industrii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *