LifeStyle

Levis, noua colectie toamna – iarna

Mereu tanar Levis se reinventeaza cu doua colectii indraznete de jeans si tricouri dedicate doar celor care refuza banalul cotidian.Brandul se impune ca de fiecare data ca un adevarat ,,trend maker,, usor recognoscibil si lipsit de bariere conventionale.Comod, lejer, cool sunt cuvintele care definesc noua colectie toamna – iarna. Departe de a plictisi cromatic, colectia de tricouri Levis debuteaza cu printuri indraznete purtand semnatura unor tineri designeri de succes.Levis dovedeste inca odata prin noua colectie ca refuza banalul cotidianului adaugand o pata de culoare binevenita inceputului de toamna.

Sezonul debuteaza cu binecunoscutul concept ,, Twisted Legs,, reintinerit cu doua modele noi dedicata iubitorilor de lejeritate in miscare dar si atitudine. Conceptul introdus de Levis ca fiind unul inovator vine in intampinarea iubitorilor de jeans care doresc sa se simta confortabil dar in acelasi timp sa protejeze natura, materialele folosite fiind din bumbac organic 100%. Se remarca linia feminina prin modelele Relax 10037 si Straight 10041 care ating perfectiunea prin croiul modern, lejeritatea in miscare dar si calitatea materialului.
Lejer dar rafinat, comod dar indraznet sunt atributele prin care Levis isi creaza colectiile pentru sezonul acesta.
Levi’s ® Engeneered Jeans® in colaborare cu Kustaa Saksi lanseaza colectia de T Shirt-uri, tanarul artist plastic isi descrie lucrarile ca fiind doar,,colorate si vesele,, dar colaborarea cu Levis arata ca lucrurile nu stau atat de simplu. Stilul Saksi radiaza irealul formelor reprezentate cuminti in esente grafice de mare complexitate.Tuseul organic impletit cu forme indraznete si usor psihedelice duc printul la nivel de arta. Posesorul unui produs semnat Saksi intriga prin combinatia de jucaus dar rafinat de multe ori glossy si mereu in trend. Kustaa Saksi este un freelancer de succes trecand cu usurinta de la scenarii de video clipuri , campanii publicitare sau ilustratii in reviste de succes Playboy, Wallpaper, Sleazenation si L.A art’zine Artitip.
Selectiuni din colectie au fost prezentate vineri, 12 septembrie 2008 la Bamboo Club in cadrul prezentarii de moda Jeans Fever.
Inceputurile ….
Anul 1853 i-a adus tanarului Levi Strauss pe langa cetatenie si primele afaceri reusite. Era anul in care Febra Aurului facea posibila realizarea visului american.In anul 1873, sub numarul de patent 139, 121 se naste prima pereche de blugi sub atenta supraveghere a lui Levi Strauss si Jacob David.1886 este anul in care apare prima eticheta sub legendara reprezentare grafica a celor doi cai .1890 se naste mereu tanarul 501.1960 in urma cutremurului fabrica Levis Staruss & Co este afectata in intregime.1915, Levi Strauss primeste cea mai inalta distinctie la expozitia Panama Pacific International .1935 , Levi Strauss cucereste segmentul feminin si devine primul brand de jeans recunoscut si acceptat de societate. Linia feminina Levis cucereste piata.1938 o pereche de Levis salveaza o viata. Un fermier ramas in desert in pana cu masina este salvat de vecinul sau legand masinile intre ele cu o pereche de Levis. Perechea de jeans a rezistat pana la destinatie.1940 soldatii americani devin promotorii brandului Levis la nivel international.1946 Levis intra pe piata Europeana si cunoaste un succes fulminant.1971 Levis intra pe piata japoneza.1984 Levis devine tinuta oficiala la Jocurile Olimpice. In acelas an , Bruce Springsteen poarta o pereche de ,,501,,pe coperta albumului ,, Born in America,, .1985 prin campania de publicitate ,, Launderette,, se defineste un dress code pentru tinerii americani, conceptul reclamei mixand spiritul american cu nostalgia romantica. 1996, Levis introduce colectia Vitange readucand in atentia cumparatorilor linia clasica de la inceputuri.1999 imaginea Levis devine simpaticul personaj galben care a electrizat MTV-ul. 2000 Time Magazine declara Levis piesa vestimentara a secolului 20.2001 Levis rascupara cu fabuloasa suma de 46, 432 dolari cea mai veche pereche de jeans si lanseaza cu ocazia asta editia limitata ,, The Nevada Jeans,,.2003 Levis sarbatoreste 150 de ani de la infiintare si 130 de ani de la inventia jeans-ilor de culoarea albastra.Se lanseaza Levis Type 1 TM cu o campanie la nivel global si intra in istorie ca fiind cel mai recunoscut brand de jeans din lume.
Brandul Levis este prezent in Romania magazine aflate in principale orase: Bucuresti ( Plaza, Unirea Shopping Center, Mall Vitan, Feeria, Baneasa City, Bulevardul Magheru) Timisoara ( Iulius Mall ), Cluj ( Iulius Mall ), Iasi ( Iulius Mall, Centrul Comercial Felicia), Brasov ( Macromall, Unirea Shopping Center ), Craoiva ( Mall Mercur ), Deva ( Ulpia ), Galati ( Magazinul Modern ), Arad ( Ziridava), Bacau ( Arena ), Ploiesti ( Winmark ), Pitesti ( Euromall ), Piatra Neamt ( Petrodava ).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *