LifeStyle

Lansare publicatii gratuite

Concernul italian B&P Media Group, cel mai important trust de free press din Italia ce ocupă şi un loc de onoare pe plan european a intrat oficial pe piaţa din România în 15 mai 2006. Au fost lansate primele două publicaţii gratuite, dintr-un portofoliu de success, care până la finele anului 2007 va fi prezent în cele mai importante oraşe din România.

B&P a ales să lanseze pentru început ediţia de Bucureşti a săptămânalului de anunţuri “TUKAY.ro” şi a revistei bilunare “ATTICO îţi caută casa”, într-un tiraj de 50.000 de exemplare/titlu/ediţie care pot fi găsite de săptămâna aceasta în peste 2000 de puncte de desfacere din Bucureşti, printre care lanţurile de magazine XXL,

La ora actuală, există mult prea puţine publicaţii gratuite în comparaţie cu omologii noştri europeni, fără a mai lua în considerare tirajele insuficiente şi numărul mic de puncte de desfacere cu care se confruntă piaţa românească. Acesta a fost, de altfel, şi unul din motivele care au dus la alegerea pieţei din România.

B&P îşi propune să uşureze întâlnirea dintre cerere şi ofertă atât din domeniul imobiliar cât şi din cel comercial prin intermediul difuzării gratuite a ziarelor de specialitate.

Reprezentanţii B&G Media Group s-au aflat azi în Bucureşti, pentru lansarea oficială a “TUKAY.ro” şi “ATTICO îţi caută casa” şi pentru a răspunde întrebărilor presei în data de 15 mai 2006 Hotel Majestic, sala I.L. Caragiale.

Alături de Liviu Vasilescu, Manager B&P Media Group şi Gabriela Căpran, Director BOOK & PRESS au fost prezenţi în calitate de vorbitori Sorin Gabriel Zamfir, Peşedinte U.N.I.M. şi Adriana Pop, Director General ADY Intermed.

Liviu Vasilescu a vorbit despre cine este B&P Media Group, şi despre planurile de dezvoltare în România, referindu-se la publicaţii care să susţină piaţa imobiliară românească.

Gabriela Căpran a prezentat cele două publicaţii nou intrate pe piaţă, şi sistemul de distribuţie prin care ele ajung în mâinile cititorilor.

Cei doi reprezentanţi ai U.N.I.M şi ADY Intermed au expus tendinţele viitoare ale pieţei imobiliare din România şi realitatea curentă, exprimându-şi totodată interesul faţă de cele două publicaţii, săptămânalul de anunţuri “TUKAY.ro” şi revista bilunară “ATTICO îţi caută casa”, văzându-le ca un sprijin real pentru domeniul de specialitate.