LifeStyle

Lansare Missoni in Bucuresti

Joi 15 mai la ora 21.30, in prezenta lui Vittorio Missoni- amabasadorul marcii Missoni in lume si a lui Alberto Damian- presedintele VALENTINO FASHION GROUP va avea loc lansarea oficiala in Romania a brandului si magazinului mono-brand M MISSONI, situat in Baneasa Shopping City. Lansarea, oficiata de Virgil Iantu va cuprinde speech-urile celor doi invitati de marca, o scurta prezentare cu piese selectionate din colectia pv2008 M MISSONI, un mesaj al Angelei Missoni, Head of Creation la MISSONI, urmate de un cocktail “Italian Style”.
Linia M MISSONI este o prezenta unica, rafinata si foarte apreciata in toate marile centre de moda internationale pentru stilul si calitatea inconfundabile. Colectia se adreseaza femeilor care pun pret in egala masura pe timpul lor liber si pe activitatea profesionala. M MISSONI este interpretarea contemporana a traditionalului stil MISSONI; culoare, eleganta, modele si materiale rafinate.

Localizat intr-o zona comerciala de lux a capitalei, in Baneasa Shopping City, boutique-ul se intine pe o suprafata de 130 metri patrati, oferind cumparatorilor intreaga colectie M MISSONI a sezonului pv2008.

M MISSONI are peste 1000 de puncte de vanzare in mai mult de 40 de tari. Cifra de afaceri a brandului M MISSONI a inregistrat o crestere de 47% in anul 2007, fata de anul 2006.

Divizia de Fashion a OTTER Distribution a introdus in Romania bradul M MISSONI, imediat dupa deschiderea magazinului SELECTIONS din incinta Baneasa Shopping City, “un shop-in-shop concept store” in care se regasesc alte 5 marci importante (Red VALENTINO, See by CHLOE, McQ ALEXANDER Mc QUEEN, ICE ICEBERG si HARMONT&BLAINE).

LANSARE M MISSONI IN BUCURESTI – IN EXTENSO

Dupa o serie de lansari importante in Statele Unite, in primele patru luni ale anului 2008, VITTORIO MISSONI si ALBERTO DAMIAN vor deschide oficial in 15 mai 2008 la ora 21.30, primul boutique M MISSONI din Romania, in incinta Baneasa Shopping City.

Cu aceasta ocazie VITTORIO MISSONI, fiul cel mare al lui Ottavio si al Rositei Missoni, ambasadorul marcii MISSONI in lume a spus: “Sunt foarte bucuros sa anunt deschiderea primului magazin M MISSONI din Estul Europei. Dezvoltarea de care s-a bucurat linia noastra difusion M MISSONI in ultimii ani, s-a dovedit a fi foarte importanta, si sunt sigur ca magazinul nostru din Bucuresti va reprezenta si introduce cu succes stilul MISSONI cumparatorilor si mai ales noii generatii din Romania. ”

ALBERTO DAMIAN, Directorul Diviziei Fashion al VALENTINO FASHION GROUP, proprietarul licentelor pentru linia M MISSONI a spus: “Deschiderea primului magazin M MISSONI in Romania reprezinta un pas important in dezvoltarea brandului M MISSONI in Europa de Est, zona in care brandul nostru a fost distribuit, pana acum, doar in cateva magazine multibrand. Credem ca buna colaborare si parteneriatul cu OTTER DISTRIBUTION vor face posibile si alte deschideri importante in aceasta zona in anii viitori.”

Localizat intr-o zona comerciala de lux a capitalei, in cel mai mare si important mall inaugurat de curand, Baneasa Shopping City, boutique-ul se intine pe o suprafata de 130 metri patrati, oferind cumparatorilor intreaga colectie M MISSONI a sezonului pv2008.

Designul noului magazin urmareste conceptul general, prezent in fiecare magazin M MISSONI din lume: design minimalist ce alterneaza piese de stejar si lemn alb lacuit, metal si elemente de bronz. Mobila si luminile sunt special create pentru a eveidentia texturile, culorile si imprimeurile atat de cunoscute si specifice brandului MISSONI si pentru a crea un impact vizual puternic. Combinatia de culori variaza de la cald la rece: atat fatada din sticla aramie, cat si peretii interiori, in nuante de gri-porumbel si alb, intalnesc podeaua din lemn cu insertii de granit si finisaje metalice.

Brandul M MISSONI este prezent astazi in cele mai importante orase (New York, Londra, Paris, Roma, Tokio) si in cele mai reprezentative centre comerciale din lume (Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus, Nordstorm, Harrods, Selfridges, Galeries LaFayette, Bergdorf Goodman, Bloomingdale’s, La Rinascente, Attika, Tsum). Continuind politica de dezvoltare si de expansiune a brandului pe pietele internationale, in acest an vor urma deschideri de noi magazine in Hong Kong, Kuwait City si Dubai.

M MISSONI are peste 1000 de puncte de vanzare in mai mult de 40 de tari. Cifre preliminare arata ca cifra de afaceri se situeaza in jurul a 46 de milioane de Euro in anul 2007 cu o crestere de 47% fata de anul 2006.

Divizia de Fashion a OTTER Distribution a introdus in Romania bradul M MISSONI, imediat dupa deschiderea magazinului SELECTIONS din incinta Baneasa Shopping City, “un shop-in-shop concept store” in care se regasesc alte 5 marci importante (Red VALENTINO, See by CHLOE, McQ ALEXANDER Mc QUEEN, ICE ICEBERG si HARMONT&BLAINE).
Linia M MISSONI este o prezenta unica, rafinata si foarte apreciata in toate marile centre de moda internationale pentru stilul si calitatea inconfundabile. Cea mai explicita prezentare a liniei M MISSONI o face chiar ANGELA MISSONI , director de creatie pentru casa MISSONI : “Am creat linia M MISSONI ca o colectie de piese purtabile, usor de combinat intre ele, realizate cu materiale practice si confortabile, menite sa fie reinventate sezon dupa sezon.”
Colectia se adreseaza femeilor care pun pret in egala masura pe timpul lor liber si pe activitatea profesionala. M MISSONI este interpretarea contemporana a traditionalului stil MISSONI; culoare, eleganta, modele si materiale rafinate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *