LifeStyle

Kaufland deschide magazin la Turda

Una dintre cele mai mari si expansive societati de comert cu amanuntul din Europa, Kaufland, vine si in Turda! Cel de-al nouasprezecelea hipermarket Kaufland se deschide joi, 15 februarie 2007. Investitia din Turda se ridica la aproximativ 7,5 milioane de Euro. Pe terenul de aproximativ 22.100 de metri patrati a fost ridicat magazinul Kaufland, pe o suprafata de 5.350 de metri patrati si o parcare pentru clienti de 355 locuri. Pana in prezent, investitia totala in tara noastra a ajuns la aproximativ 270 de milioane de Euro.

Intrarea Kaufland pe piata romaneasca a avut loc pe 13 octombrie, prin deschiderea primului hipermarket in Bucuresti, in zona Bucur Obor. In 24 noiembrie a fost inaugurat cel de-al doilea magazin Kaufland in Ramnicu Valcea si a urmat al treilea in 15 decembrie, la Ploiesti. Pe 2 februarie 2006, s-a deschis al patrulea hipermarket Kaufland in Alba Iulia. A urmat Timisoara, pe 23 februarie 2006, Baia Mare in 16 martie, Targu Mures in 11 aprilie, Galati in 4 mai, Cluj in 15 iunie, Hunedoara in 13 iulie, Satu Mare in 27 iulie, Suceava in 24 august, un al doilea magazin in Timisoara, in 12 octombrie, Targoviste in 19 octombrie, Bistrita in 2 noiembrie, Pitesti in 23 noiembrie, Bucuresti ““ Barbu Vacarescu in 20 decembrie 2006 si Piatra Neamt in 25 ianuarie 2007.

Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajati in intreaga Europa, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de Euro.
Concernul Kaufland este reprezentat de peste 800 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia si Romania. In luna martie a anului trecut a fost deschis si in Bulgaria primul magazin Kaufland.

Kaufland Romania a creat pana in momentul actual aproximativ 4.150 de noi locuri de munca, la sediul central, in magazinele din Bucuresti, Ramnicu Valcea, Ploiesti, Alba Iulia, Timisoara, Baia Mare, Targu Mures, Galati, Cluj, Hunedoara, Satu Mare, Suceava, Targoviste, Bistrita, Pitesti, Piatra Neamt si Turda, precum si la noul depozit central situat in Parcul Industrial Ploiesti.

Kaufland se ghideaza dupa principiul “totul sub acelasi acoperis”, oferind produse variate, care acopera tot necesarul zilnic.
Oferta cuprinde de la marca proprie K-Classic, pana la produse oferite de producatorii regionali si produse de marca.

Un punct forte pentru Kaufland il reprezinta departamentul de produse proaspete: Kaufland garanteaza zilnic clientilor sai calitatea si prospetimea absoluta, la preturi mici, pentru carne, mezeluri, branzeturi si produse lactate, pana la legume si fructe.

In afara de oferta bogata de alimente, Kaufland ofera produse atractive la preturi convenabile din domeniile menaj, sticlarie, portelan, textile, electrice, papetarie, jucarii, articole de sezon si pentru petrecerea timpului liber, la care se adauga oferte speciale saptamanale.

Departamentul legume si fructe
Un punct deosebit de atractie este departamentul de legume si fructe. Aici este oferita in orice anotimp o gama larga de fructe si legume din tara, articole de sezon, dar si produse exotice din tari indepartate.

Departamentul de produse proaspete cu servire asistata
Cuprinde peste 500 de articole din Romania, inclusiv specialitati regionale la preturi foarte mici. Acest departament este completat cu un raion de lactate, de unde clientii pot cumpara specialitati romanesti si internationale.

Brutaria
Brutaria proprie cu preturi reduse ofera la orice ora paine, baghete si chifle, dar si specialitati. Clientii se pot servi singuri si primesc produse proaspete, pentru ca ele se coc in magazin de mai multe ori pe zi.

Non-Food
Pe langa oferta variata de produse alimentare, Kaufland ofera si articole atractive pentru casa, textile, electrocasnice, papetarie, articole de joaca si de sezon, la preturi avantajoase, precum si oferte speciale care se schimba saptamanal.

Pret, calitate, servicii si program zilnic
Succesul magazinelor Kaufland se bazeaza pe o politica de preturi foarte severa. Nu numai preturile cele mai avantajoase fac magazinul Kaufland atat de atractiv. Deosebita amabilitate a angajatilor, precum si multiplele garantii si servicii arata ca la Kaufland se pune accentul foarte mult pe satisfactia clientului.
O demonstreaza si programul stabilit in avantajul clientilor ““ Kaufland este deschis de luni pana sambata, de la ora 7.30 la ora 22.00, iar duminica de la ora 07.30 la ora 20.00.

Facilitati pentru clienti
Kaufland pune la dispozitia clientilor sai o cladire moderna, construita dupa toate standardele actuale, care ofera conditii optime pentru a face cumparaturi. Culoarele largi si o compartimentare clara pe sortimente faciliteaza orientarea rapida.

Concesionari
Urmatorii intreprinzatori puternici rotunjesc oferta Kaufland din Piatra Neamt: Banca Romana pentru Dezvoltare, Cofetaria Pralina, Inmedio, Romphoto, Globalnet, Sensiblu si Domo.
Prin aceasta varietate de domenii, Kaufland ofera toate conditiile pentru un shopping de succes.

Protectia mediului
Kaufland promoveaza pastrarea si protectia mediului. Eliminarea, separarea si reciclarea deseurilor sunt masuri luate pentru protejarea practica a mediului. In acest sens, Kaufland foloseste la transportul marfurilor sisteme de ambalare returnabile.

Highligts
Grupul Kaufland ia parte regulat la competitii europene din domeniu si a fost deja de multe ori premiat pentru realizari deosebite si pentru calitatea foarte buna a produselor oferite.
ZoomZet Media organizeaza orice fel de eveniment, incepand de la lansari de produse pana la petreceri de companie, de la cocktail-uri aniversare pana la seminarii si congrese, de la mese rotunde pana la ceremonii de decernare de premii, de la deschideri de targuri si expozitii pana la receptii, de la conferinte de presa pana la prezentari de moda.
Oana Stanoevici
ZoomZet Media
www.zoomzet.ro

2 Comments

  1. Pingback: Lidl în România

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *