LifeStyle

Kanal D implineste 2 ani, de Martisor

Lansat in primavara lui 2007, Kanal D intra pe piata romaneasca cu un suflu proaspat, vedete noi, emisiuni de succes, seriale cu priza la public si filme de gala, rasturnand in scurt timp topul televiziunilor din Romania. Kanal D, postul de televiziune cu cea mai dinamica crestere in 2008, conform statisticilor, a ajuns la sfarsitul celor doi ani de existenta pe locul patru in preferintelor telespectatorilor, si a debutat in anul 2009 pe pozitia a 3-a in top. (conform datelor GFK).

“De 1 martie la Kanal D nu sarbatorim doar Martisorul si inceputul primaverii ci si doi ani de Kanal D pentru publicul din Romania. Este pentru noi o zi de bilant si de promisiuni, un nou inceput la fel de dinamic si de proaspat ca in prima zi de emisie. Cu o crestere de +108% in anul 2008, Kanal D a urcat in top 5 fiind statia cu cea mai mare crestere pe piata de televiziune. Dar nu ne vom opri aici, caci suntem de neoprit” ne declara Pavel Stachev, CEO Kanal D.

Pentru ca aceste rezultate trebuie sarbatorite asa cum se cuvine, Kanal D dedica zilei de 1 martie un program special, cu emisiuni retrospective si aniversare, cu invitati si vedete care au facut istorie dar si cu numeroase surpize.

Ziua de sarbatoare incepe la ora 10:00 cu emisiunea “LA MULTI ANI, KANAL D” care va face o retrospectiva prin emisiunile postului, de la lansare si pana in prezent. Telespectatorii vor putea revedea cele mai frumoase momente din “Furori”, “Vedete sub acoperire”, “Bara la bara”, “Accepti sau nu”, “Magic Taxi”, “Ora castigatorilor”, “D-Dimineata” si multe alte emisiuni indragite de public.

Pentru iubitorii stirilor, Kanal D lanseaza incepand din 1 martie, de la 12,30 editia de pranz a stirilor de weekend, prezentata de Bianca Ionita. Stirile de pranz sunt lider de audienta pe slotul lor orar, in fiecare zi de luni pana vineri, avand la pupitru pe Silvia Ionita.

Sarbatoarea continua in ziua de Martisor, de la 13,15 cu “NORA PENTRU MAMA”, edita aniversara de 2 ani, unde fanii celui mai iubit reality show din Romania se vor reintilni cu concurentii care au intrat in casa de-a lungul celor 2 ani, cu foste cupluri sau actuale, cu potentiale nore, cu prieteni care au mai pastrat legatura dupa iesirea din casa. Vor fi difuzate cele mai frumoase momente de la “Nora pentru mama” din sezonul I si II, nuntile organizate in casa, despartirile, conflictiele dar si prieteniile ce s-au legat aici.

“LA SUETA CU KANAL D”, moderata de Adriana Barhmuteanu, incepe de la ora 15:00 intr-o editie speciala ce are ca invitati vedete actuale sau care au avut proiecte si colaborari cu Kanal D. Sueta exceptionala din 1 martie fi o petrecere de dupa amiaza intre prieteni, care vor canta, vor depana amintiri si isi vor face unii altora surprize, vor revedea fragmente din emisiuni. Gabriela Cristea, Mugur Mihaescu, Ani Cretu si Mirela Stoian de la Vacanta Mare, Cove, Mircea Drimbareanu, Silvia Ionita, Cosmin Cernat, Razvan Popescu, George Dumitescu si Dana Savuica sunt doar o parte din vedetele care fac spectacol de doi ani, la Kanal D.

Seara de sarbatoare se incheie cu editia speciala de la 19.30, “VEDETE LA NORA PENTRU MAMA” unde vedetele Kanal D invitate in ultima saptamana din februarie in casa “Nora pentru mama” impartasesc din experienta concurentilor.

Si spectacolul nu se opreste aici, caci, in prima zi a primaverii, odata cu cea de-a doua aniversare Kanal D lanseaza noua grila de primavara, a carei vedeta va fi serialul de mega succes “Afaceri Murdare” (Dirty Sexy Money).

Kanal D lanseaza miercuri, 4 martie, incepand cu ora 22:00, un serial productie 2007, “Afaceri murdare” (Dirty Sexy Money), nominalizat la Globul de Aur si premiile Emmy sub
semnatura producatorului Craig Wright (care a realizat si productiile “Sub pamant SRL”, “Lost” si “Brothers & Sisters”). Din distributie fac parte actori de marca precum Donald Sutherland, William Baldwin sau Peter Krause.
“Grila de primavara este doar un pas spre atingerea obiectivelor propuse pentru acest an. 2009 este pentru noi mai important decat anul lansarii. Trebuie sa crestem performantele in proiectele de succes si sa facem lucruri noi’ declara Hatice soysev Kolat, General Manager Kanal D.

Despre Kanal D
Kanal D Romania este parte din Dogan Media International – subsidiara grupului Dogan Yayin Holding (DYH), lider pe piata de media in Turcia. DYH are in portofoliu sau: opt cotidiane printre care cele mai importante sunt ‘Hurriyet’, ‘Milliyet’ si ‘Fanatik’, 8 posturi TV (printre care Kanal D, Star TV si CNN Turk), 3 statii radio si case de productie audio, video si print. Actiunile Kanal D in Romania sunt detinute in proportie de 25% de grupul media Ringier, cel mai mare trust din presa scrisa romaneasca si printre cele mai importante grupuri media din Europa.

www.kanald.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *