Stiri

Jessica Alba, imaginea Calendarului Campari 2009

La aniversarea a 10 ani de la prima editie, Campari inventeaza un nou spatiu, cult al placerii si al elegantei, pentru comunicarea anului 2009. “Club Campari” este o destinatie captivanta, unde pasiunea si tentatia coexista intr-o atmosfera sofisticata. Este un teritoriu Red Passion al placerii pure, adus la viata prin interpretarea provocatoare a actritei Jessica Alba.

Campania multimedia internationala Club Campari a avut ca miza reunirea a trei nume de marca din zone diferite ale artei: fotograful Mario Testino, legendarul regizor Jean Paul Goude si uimitoarea actrita Jessica Alba. Rezultatul: o memorabila reclama TV, o experienta online magica si 13 fotografii care vor aparea in editia limitata de 9,999 de exemplare ale Calendarului Campari.

Pentru Jessica Alba experienta a fost una de neuitat:
“Viziunile lui Mario si Jean-Paul Goude m-au ajutat foarte mult sa intru in pielea personajului femme fatale din Club Campari. A fost prima data cand am lucrat cu Mario, Jean Paul si Campari. Toti trei reusesc sa te transforme in persoana pe care ti-o imaginezi numai in visele cele mai indraznete, sunt un fan adevarat al muncii lor si… astept cu nerabdare sa lucram din nou impreuna.”

In atmosfera captivanta si ispititoare, Jessica Alba, personajul principal al campaniei, devine intruchiparea tentatiei intr-o lume a frumusetii sofisticate. Mario Testino este pentru a doua oara fotograful Calendarului Campari dupa succesul obtinut cu Hotel Campari, a carui protagonista a fost Salma Hayek. Testino a gasit cu maiestrie un nou mod de a reinterpreta Red Passion printr-un mix exploziv de frumusete si rafinament dar si un plus de joie de vivre.

Club Campari se defineste prin imaginatia si creativitatea dramatica a lui Jean Paul Goude: “Imi place sa sugerez dorinta si este esential pentru mine ca actorii sa fie naturali, sa se comporte exact ca in viata reala. Spontaneitatea este totul. Spontaneitatea unor vorbe, gestul potrivit, privirea potrivita, toate dau profunzime povestii care va fi spusa.”, declara Goude.
Conceptul Club Campari a fost inspirat din atmosfera celor mai exclusiviste cluburi din lume.

“Stilul, eleganta si rafinamentul care definesc comunicarea Campari, se focalizeaza pe trei teme fundamentale, care sunt, de asemenea, aduse la viata in Club Campari: pasiune, rafinament si universalitate .” a declarat Bob Kunze-Concewitz, CEO Gruppo Campari.

Red Passion este firul rosu, atributul care leaga fiecare editie a Calendarului Campari, lansat in anul 2000.
Timp de 10 ani, Campari a colaborat cu fotografi celebri pe plan international. Prin creativitatea lor, acestia au atribuit brandului, in mod firesc, pasiune si senzualitate, unicitate si notorietate.
De asemenea, fiecare vedeta a Calendarului a reusit sa exprime intr-un mod unic, prin alura si frumusetea fascinanta, caracteristicile Campari.

Fotograf, Mario Testino
Regizor, Jean Paul Goude
Star, Jessica Alba

Istoria Campari in comunicare – Arta si advertising

Campari a avut intotdeauna legaturi puternice cu zona de advertising si comunicare dar si o puternica inclinatie catre arta si fotografie. Infiintata in 1860, compania a introdus prima sa reclama printata. Acesta reprezenta doar o lista succinta de preturi si a aparut in cel mai important cotidian italian, “Corriere della Sera”. Davide Campari a fost cel care a identificat rolul strategic al advertisingului in construirea unui brand de neuitat. El a comandat mai multor artisti postere Campari, cu mentiunea ca scrisul sa fie vizibil si clar. Astfel a luat nastere opera de arta a lui Leonetto Cappiello – “Doppio Pierrot”- cu spiridusul sau invaluit de o coaja de portocala.
Apoi a urmat lucrarea naucitoare a lui Marcello Dudovich care a introdus stilul cubist al sticlei de Nizzoli.
Astfel s-a nascut o parte importanta a identitatii brand-ului, Davide Campari alegand: un logo castigator si o culoare captivanta pentru un produs de calitate.
Unul dintre momentele Campari care a marcat istoria italiana de advertising a fost creatia artistului futurist Fortunato Depero, constand intr-un desen care era agatat deasupra barurilor. El a fost urmat de faimoasa lucrare “Numero Unico Futurista Campari 1931” – o examinare teoretica si critica a advertisingului.
Anii care au succedat razboiului au dat nastere unor sticle si pahare enorme care au fost finalizate in 1948. O data cu aparitia televizorului si a emisiunii “Carosello”, un tip de program de televiziune cu o pauza publicitara plasata la final, Advertisingul devine un show si Campari apare pe post cu reclame care vor ramane memorabile datorita creativitatii. Campari va deveni un brand memorabil si datorita sloganurilor de genul “Campari. Questo e l’aperitivo” (“Campari. Acesta este aperitivul).
In 1964 Bruno Munari a realizat lucrarea in care numele Campari aparea in mod repetat, in culori, fonturi si marimi diferite, intr-o ordine aleatorie, pe un fundal rosu.
Dupa reclamele cu ospatari imbracati in jachete albe, simbol ale prestigiului si calitatii, au urmat colaborari cu lumea sportului. La Jocurile Olimpice din 1960, de la Roma, golful, echitatia si tenisul au fost “picurate” cu Red Passion. In 1990 a aparut si posterul colorat si suprarealist Campari, in care mai multe sticle mici sa poata fi vazute jucand fotbal, realizat de artistul Ugo Nespelo.

In anii 1980 Campari incepe colaborarea cu regizori faimosi. 1984 reprezinta anul in care Fellini a regizat primul sau film commercial, in care Campari pleaca intr-o excursie de vis cu trenul. Intre timp, in 1986 Franco Scepi castiga premiul “Tipps Ice” – echivalent al Oscarului in advertisingul American, ca rezultat al voiosiei spectaculoase redate intr-o reclama filmata pentru Campari Soda.
Modalitatea de a filma reclame definite prin precizie, claritate, atractivitate si unicitate se accentueaza in anii 1990 odata cu initierea campaniei Red Passion, caracterizata prin pasiune, intriga, universalitate si prestigiu. Scurtele povesti filmate de Tarsem sunt invaluite de senzualitate si rafinament. “The Scratch” (1998) descrie un triunghi amoros; “The Duel” (2000) are in prim-plan sentimentul de gelozie; in timp ce in “The Secret” (2005), dupa cateva priviri seducatoare schimbate de protagonisti, descoperim ca el este o ea, iar ea este un el.
Comunicarea Campari prezinta de-a lungul timpului protagoniste cum sunt Kelly Le Brock si Eva Herzigova. Cadrele si ambianta sunt luxoase, enigmatice si opulente, asemeni hotelului misterios in care seducatoarea Salma Hayek surprinde pasiunea in Campania din 2006. Din acest moment, comunicarea Campari poarta semnatura unui brand international. In Calendarul Campari Tales 2008, reinterpretarea celor 12 povesti clasice de catre Eva Mendez, creaza o atmosfera plina de personalitate. In 2009 aventura continua o data cu deschiderea usilor rosii ale Clubului Campari, dezvaluind o lume extravaganta, senzuala si Red Passion, in care invitatii sunt intampinati de provocatoarea Jessica Alba. Acest club exclusivist de la marginea marii, abunda in lux, rafinament si magie; un loc in care totul este posibil. Advertisingul si comunicarea Campari surprinde mereu, lasand mereu publicul in asteptarea urmatoarelor aventuri.
Campari advertising and communication never ceases to amaze, leaving onlookers wondering what it will come up with next.

JESSICA ALBA (Biografie)

Jessica Alba s-a indragostit de actorie la o varsta foarte frageda, debutand inca de la 12 ani. Actrita si-a inceput studiile in Los Angeles si, in scurt timp, a fost cooptata de Atlantic Theatre Company, unde i-a avut ca mentori pe William H. Macy si David Mamet.
Alba a obtinut recunoasterea internationala dupa ce a dat viata personajului principal din filmul “Dark Angel” al lui James Cameron – primul proiect al regizorului dupa filmul Titanic si primul sau serial TV de actiune. Alba a jucat personajul Max, un prototip uman imbunatatit genetic ce evadeaza, din dorinta de a-si trai viata. In primul sezon, ea a fost nominalizata la premiile “Golden Globe” si “People Choice Award”. A fost votata la sectiunea “TV Guide Award” pentru cel mai bun debut al anului si a castigat “Favorite TV Actress” la gala Teen Choice Awards 2001. “Dark Angel” a reprezentat un succes in toata lumea si a pozitionat-o ca un star international.
Urmatoarele sale filme au fost “Never Been Kissed”, in care a jucat alaturi de Drew Barrymore, thrillerul “Idle Hands” si drama romantica “The Sleeping Dictionary”.
Primul ei rol principal intr-un film important a fost cel din pelicula “Honey” care a fost lansat in anul 2003. Drama contemporana a celor de la Universal Pictures a castigat peste 60 de milioane de dolari pe plan mondial.
In 2005, cariera actritei a avut parte de o ascensiune rapida. Jessica Alba a jucat alaturi de Bruce Willis in filmul provocator “Sin City’The Invisible Girl”, regizat de Robert Rodriguez si Frank Miller. Apoi a dat viata personajului Sue Storm din “Fantastic Four”, care a fost lansat de 20th Century Fox in iulie 2005, devenind un succes mondial, cu incasari de peste 300 milioane de dolari. Mai tarziu, in acelasi an, Jessica Alba a jucat in filmul de aventura “Into the Blue”.
“Fantastic Four,” “Sin City” si “Into the Blue” au cumulat un total de peste jumatate de miliard de dolari. Deja se vorbeste despre partea a doua a filmului “Sin City” si despre o a doua ecranizare a benzilor desenate “Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer”.
Alba a mai jucat alaturi de Terrence Howard, Hayden Christiansen si Lena Olin in thrillerul psihologic “Awake” si alaturi de Dane Cook in comedia “Good Luck Chuck”. Vedeta i-a mai avut parteneri si pe actorul Mike Myers in fimul psihologic “The Eye” dar si pe Justin Timberlake in “The Love Guru”. Urmatorul film al actritei, “An Invisible Sign of My Own”, va rula pe marile ecrane in 2009.
Jessica Alba si-a demonstrat si calitatile de actor de comedie, insa nu intr-un film, ci la MTV Movie Awards, a caror gazda a fost.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *