FILME

History Channel ocupă locul 1 pe nişa de documentare TV

History, principalul canal TV din portofoliul liderului de piaţă în distribuţia canalelor de entertainment, A+E Networks UK, un joint venture între A+E Networks şi BSkyB, este numărul 1 în topul staţiilor TV de documentare din România. Topul a fost realizat printre locuitorii mediului urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, conform datelor furnizate de ARMA (Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor).

History a aderat la ARMA în februarie 2013 şi, începând cu această lună, a lansat un feed de transmisie localizat, putând astfel asigura grile de programe, promo-uri şi campanii de marketing personalizate pentru România.
Ca urmare a unei evoluţii foarte bune a ratingului canalului History şi a investiţiilor recente din România, cu scopul de a localiza transmisia, A+E Networks UK îşi lansează acum serviciul de vânzare a spaţiului publicitar în România.
Tom Davidson, Managing Director, A+E Networks UK, declară: “Suntem încântaţi să fim canalul numărul 1 în segmentul pe care activăm, în acest moment. History este distribuit în România încă din 2008 şi ne-am concentrat permanent pe consolidarea prezenţei noastre aici. Următorul pas din strategia noastră de business îl reprezintă creşterea vânzărilor de publicitate prin investiţii în conţinut şi în campanii de marketing memorabile.”

Colectia de la Count's Kustoms

Potrivit datelor oferite de ARMA, peste 500.000 de telespectatori unici pe zi urmăresc History România (18-49 urban). Publicul urban este reprezentat cu precădere de bărbaţi (peste 60% din audienţă) şi persoane cu vârsta cuprinsă între 16 şi 54 de ani (peste 80%). Justin Stephenson, Director, Ad Sales, A+E Networks UK, adaugă: “Piaţa din România este una dintre pieţele noastre cheie din Europa. Ratingul înregistrat de History până acum contribuie la dezvoltarea de noi oportunităţi, determină noi investiţii pe partea de marketing şi sporeşte interacţiunea cu comunitatea locală prin social media. Odată cu lansarea feed-ului nostru separat pentru History în România, putem acum localiza promo-urile şi publicitatea. Mai mult, avem posibilitatea de a oferi pe viitor conţinut local, creat conform dorinţelor telespectatorilor români.”

În martie, History a lansat prima sa campanie de marketing, “History te scoate din rutină”, ce a inclus expunere pe TV, radio şi presă, alături de o serie de autobuze personalizate care au circulat prin capitală. Noua campanie a avut ca focus cele cinci emisiuni din timpul săptămânii, care încep de la 21.00 şi s-au dovedit a fi printre cele mai populare din grila postului: “Aşii amanetului” (“Pawn Stars”), “Războiul depozitului” (“Storage Wars”), “Extratereştri antici” (“Ancient Aliens”), “Colecţia de la Count’s Kustoms” (“Counting Cars”) şi “Aşii amanetului din Louisiana” (“Cajun Pawn Stars”).

erformanţele înregistrate de History în România reflectă succesul obţinut la nivel mondial. History ajunge la 550 de milioane de telespectatori în fiecare semestru, în mai mult de 150 de ţări, cu conţinut tradus în peste 38 de limbi. History a avut parte de cinci ani de o creştere de două cifre, cu un procentaj uimitor de 168% în ţările din afara SUA în 2012. History este canalul de entertainment tematic numărul 1 sau 2 în top, în toate teritoriile mari din întreaga lume.
În România, Tematic Cable asigură distribuția pentru cablu si satelit a History, iar vânzarea de publicitate pe piața locală se realizează prin intermediul agenţiei Cable Direct. History este disponibil în ofertele Digi, Romtelecom (DTH), UPC şi iNES IPTV.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *