FILME

Hallmark devine Diva Universal

Universal Networks International (UNI) a anuntat astazi planurile sale de a schimba numele lui Hallmark Channel in Diva Universal, cel mai bun continut de pe Hallmark Channel continuand sa fie difuzat pe Diva Universal. Miscarea face parte din vasta strategie a UNI de a-si armoniza canalele de televiziune sub cinci branduri esentiale livrand un continut proaspat si original pentru audientele locale din intreaga lume.

Diva Universal se va lansa duminica, 3 octombrie cu premiera megaproductiilor Blonda de la Drept si Blonda de la Drept 2 cu Reese Witherspoon, urmata de premiera primelor doua episoade din Ofiteri incepatori (Rookie Blue), noul serial american si continut original exclusiv UNI, cu Missy Peregrym si Gregory Smith.

De asemenea, televiziunea va mai transmite premiera serialului Sotii de militari (Army Wives), cel mai bine cotat serial de pe Lifetime Network la momentul difuzarii in Statele Unite; Casnicele din Orange County (The Real Housewives of Orange County) – superproductia ce a lansat o adevarata franciza lifestyle. Favoritele de pe Hallmark Channel vor continua sa ruleze pe Diva Universal cu premiera noului sezon din Mediumul cu Patricia Arguette, continuarea serialului Lege si ordine: Intentii criminale cu Jeff Goldblum, precum si Fiicele lui McLeod si In mintea Ericai.

Diva Universal este un canal de divertisment de calitate ce sarbatoreste viata traita cu intensitate, cu un mix interesant de drame de exceptie, escapism si reality-show-uri condimentate. Un canal creat in primul rand pentru femeia secolului XXI, Diva Universal se adreseaza celor care nu se tem de viata, ci o percep ca pe ceva ce merita celebrat. Canalul va difuza cel mai bun si stimulativ continut din intreaga lume ce se va adresa femeilor inteligente si deschise, de toate varstele.

Colin McLeod, Managing Director, Europa Centrala si de Est, UNI a spus: “Lansarea Diva Universal in Romania este o evolutie naturala pentru UNI. Construit pe patrimoniul de divertisment al Universal, noul canal va contine noi programe exclusive, cu un mix de drama si divertisment de exceptie intr-o ambianta de televiziune atragatoare, accentuata de un sentiment vibrant, modern.”

Schimbarea numelui canalului este un element al strategiei de extindere continua a canalelor pay-TV din portofoliul NBC Universal, condusa de Roma Khanna, presedintele Universal Networks International, investind in productii cu continut original cum ar fi co-productia internationala Syfy Haven bazata pe romanul lui Stephen King si drama politista Ofiteri incepatori realizata in colaborare cu E1 Entertainment, precum si serialul anuntat recent Facing Kate cu Sarah Shahi, in colaborare cu USA Networks.

Din 2007, UNI si-a extins afacerea considerabil, crescand de la 14 canale la 70 de canale in 2010 si cu scopul de a ajunge la aproximativ 100 de canale anul viitor, avand ca prioritate serviciile HD.

In octombrie 2009, Universal Networks International a anuntat o investitie de milioane de dolari intr-un portofoliu concentrat pe cinci branduri de canale cheie (Syfy Universal, Diva Universal, 13th Street Universal, Universal Channel si Studio Universal) ca un element central al acestei strategii de extindere. De la lansarea acestei strategii de transformare de milioane de dolari, UNI a crescut baza de abonati la 180 milioane si distributia la 150 de tari din intreaga lume.

Extinderea acestor noi branduri si servicii include Universal Channel din Japonia si Africa de Sud, Syfy Universal in Franta, Marea Britanie, Spania, Benelux si Rusia – cu multe altele ce vor urma in 2010/2011. Introducerea lui Studio Universal in America Latina a cunoscut de la lansarea sa o crestere de 20% considerand audienta femei cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani*. Lansarea lui Syfy Universal in Franta in ianuarie anul acesta a cunoscut o crestere spectaculoasa de 43%, public tinta adulti 25-49 de ani, fiind canalul numarul 2 din punct de vedere al cotei de piata.

* Studio Universal in America Latina: 18-49 femei, univers pay-tv, considerand audienta pe intreaga zi, a crescut cu 20% la nivel pan-regional

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *