Evenimente

Hai sa Kilipirim!

In perioada 25-29 martie, Sala Dalles va fi gazda dumneavoastra pentru cea de-a VIII-a editie a consacratului targ Kilipirim carte, muzica si film – un difuzor al culturii care emite din incinta institutiei cartilor.

Cei care adora parfumul colectiilor de carte veche vor avea posibilitatea sa admire si sa cumpere obiecte vechi si editii de anticariat de valoare, la etaj, unde va asteaptam in templul lecturii, un for de comunicare pentru cititori, pentru a redescoperi impreuna placerea lecturii.

Chilipirurile de carte, muzica, film si piesele de arta veche fac deliciul vizitatorilor, care beneficiaza de preturi cu discounturi avantajoase, incepand de la 30%.

La traditionala tombola KILIPIRIM sunt invitati sa participe toti vizitatorii targului KILIPIRIM! O biblioteca noua, plina cu carti va ajunge in casa marelui castigator, care-si va afla numele duminica, 29 martie, orele 14.00, la Sala Dalles

Nu ne ramane decat sa trecem pragul salii Dalles si cartea ne vorbeste.

Eveniment: KILIPIRIM carte, muzica si film / editia a VIII-a
Tematica: targ cu discounturi
Locatie: Sala DALLES, B-dul Nicolae Balcescu, nr. 18
Perioada de desfasurare: 25 29 martie 2009
Program de vizitare: 10.00-20.00
Organizator: X PO NOI
Intrarea libera

X PO NOI – membra RTC are ca obiect de activitate organizarea de targuri, expozitii tematice, proiecte educationale si evenimente diplomatice.

In acest sens, managementul calitatii aplicat activitatii de profil face din X PO NOI un partener important pentru firmele care au ca obiectiv promovarea marcilor prin intermediul targurilor si expozitiilor. Fie ca ne referim la targuri traditionale de Sarbatori (marca Dalle), la expozitii de carte si produse culturale (marca KILIPIRIM, Literatura francofona de ieri si de azi) sau la evenimente diplomatice internationale (Francofonia vine la voi!), X PO NOI a reusit sa castige de fiecare data aprecierea partenerilor sai.

Pozitionarea centrala a spatiului expozitional (Sala Dalles), mediatizarea intensa a evenimentelor, ecourile favorabile in mass-media si numarul mediu de 60.000 de vizitatori pe eveniment, au contribuit la realizarea unor parteneriate solide.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *