LifeStyle

Gerovital H3 relansat dupa 40 de ani

Gerovital H3 În 1966, prof. dr. Ana Aslan înregistra patentul pentru Gerovital H3, ca parte dintr-un program geriatric complet, gândit să se ocupe de toate aspectele vieţii unui om care nu vrea să-şi arate vârsta odată cu trecerea timpului. Programul acoperea zonele de sănătate, frumuseţe, tonus, psihic şi era o combinaţie de reguli de viaţă şi de tratamente pentru compensarea lipsurilor fiziologice care vin odată cu vârsta. Crema Gerovital H3 este un astfel de tratament. Ea a fost gândită de prof. dr. Ana Aslan să compenseze modul greoi în care funcţionează pielea, în general, după 40 de ani. Principiul simplu de la baza invenţiei a fost să furnizeze pielii acele componente şi să impulsioneze acele procese prin care pielea matură să funcţioneze aproape ca o piele tânără.
Gerovital H3 s-a produs prima oară în 1967 la Farmec Cluj, după o serie de experimente conduse de Prof. Dr. Ana Aslan în laboratoarele fabricii. Era vorba despre duetul cremă de zi hidratantă şi cremă de noapte nutritivă, aplicabile pe pielea care începe să arate semnele îmbătrânirii, în jurul vârstei de 40 de ani.
De atunci producţia nu a fost întreruptă niciodată la Farmec, iar produsul a evoluat faţă de 1967. D-na Mariana Schenker cercetător principal la Farmec:
„Gerovital H3 este o invenţie extraordinară în domeniul cremelor anti-rid. Concepţia de la baza ei îşi păstrează originalitatea la 40 de ani după patent. În acelaşi timp, nu putem să ignorăm faptul că în aceşti 40 de ani au apărut unghiuri noi de înţelegere a comportamentului pielii mature şi ingrediente mai eficace, care pot să ducă mai departe performanţa GH3-ului original. De aceea, în calitate de custode ai mărcii doamnei Aslan, am considerat de datoria noastră să nu lăsăm GH3-ul prizonier al timpului în care a fost inventat, chiar dacă cu genialitate”.

Prima modificare adusă gamei Gerovital H3 a fost una oarecum impusă. Principalul agent „anti-age” al cremei (procaină) a fost interzis la nivel internaţional în 1996. În aceste condiţii, Farmec Cluj a regândit formularea cremelor, introducând singurul derivat al procainei (PABA) acceptat internaţional, alături de alte principii active astfel încât performanţa cremei să nu fie afectată ci dusă mai departe.

O altă modificare este clădirea unei game în jurul cremelor de bază. „Ochii sunt prima zonă a feţei supusă îmbătrânirii şi pielea din această zonă are nişte nevoi particulare. De aceea, este normal ca un anti-rid să aibă o variantă pentru ochi. Acesta este practic primul anti-rid folosit de o femeie. Atunci am conceput Gerovital H3 antirid pentru ochi, pornind de la conceptul clasic Gerovital H3.” Farmec Cluj a mai adăugat gamei demachiantul zilnic şi tratamentul săptămânal compus din masca de faţă Gerovital H3 şi gommage-ul Gerovital H3, care dau pielii ocazia să absoarbă complexul anti-îmbătrânire mai mult decât la orice aplicare zilnică.

Cea mai notabilă modificare însă, este alăturarea unui nou duet GH3 pentru faţă (zi+noapte), duetului clasic al Anei Aslan. „Doamna Aslan a conceput o cremă aplicabilă de la vârsta de 40 de ani, când problemele îmbătrânirii se simt deja. Era atât de bine făcută pentru pielea de 40 de ani, încât era inacceptabilă pentru pielea de 30 de ani, când se poate începe prevenirea. Cum o bună soluţie de reparare înseamnă şi o bună soluţie de prevenire, ni s-a părut normal să facem ceva pentru ca aceeaşi cremă să fie acceptată şi ca tratament preventiv. Acesta este Gerovital H3 Lift. Este în aceeaşi măsură o cremă pentru piele matură şi o cremă pentru pielea care se pregăteşte să amâne îmbătrânirea. În plus, noi i-am mai adăugat şi un eficace ingredient de Lifting, care completează acţiunea celorlalte ingrediente”.
Testele clinice arată că, după 28 de zile de utilizare a GH3 Lift, ridurile sunt mai netede cu până la 84,2%, iar pielea mai suplă cu 94,74%.
„Cu toate modificările aduse GH3-ului din 1967, de când îl producem la Farmec – ÅŸi mai ales cu GH3 Lift – am încredere că Gerovital H3 este astăzi aÅŸa cum Ana Aslan ÅŸi-ar fi dorit.”

După zeci de ani de faimă extraordinară fără susţinere publicitară, Gerovital H3 are prima campanie de comunicare cu spot TV, reclame pentru revistă şi materiale la punctul de vânzare sub un singur concept. Farmec Cluj a realizat această campanie împreună cu Next Advertising, iar conceptul este „Amână întâlnirea cu bătrâneţea”.

Compania Farmec Cluj a înregistrat în 2005 o cifră de afaceri de 17 milioane de euro şi estimează o majorare cu 10% a cifrei de afaceri in 2006.
În prezent, circa 20% din producţie este destinată exportului în ţări de pe toate continentele lumii.
Farmec Cluj este proprietar al mărcii Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan, conform actului de cesiune nr.132 din data de 21.02.1992

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *