Business

Gary Scheiner a crescut vanzarile General Motors cu 25%

Gary Scheiner, invitatul special al evenimentului „The Big Picture” – 1,2 noiembrie 2007, World Trade Center Bucuresti – este unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul publicitatii. El a creat campanii pentru corporatii de renume si a obtinut numeroase premii. Una dintre aceste campanii a fost cea realizata pentru compania americana General Motors.O campanie de pre-launch a celui mai scump autovehicul GMC, la acea data, si anume un SUV de lux ce concura marci de renume, precum Mercedes, Lexus, Infiniti si Lincoln. Un automobil atat de exclusivist, incat in primul an de productie urmau sa fie construite doar 10.000 de masini.
Lui Gary Scheiner ii revenea sarcina de a asigura promovarea intr-o etapa anterioara lansarii masinii. Altfel spus, el trebuia sa o vanda inainte de campania propriu-zisa de publicitate, inainte ca autovehiculul sa ajunga in showroom si inainte ca clientii sa o poata vedea in realitate. Pentru asta, General Motors i-a pus la dispozitie doar patru fotografii ale prototipului si o lista incompleta cu date specifice ale masinii. Avand doar aceste informatii sumare, Gary Scheiner a reusit sa puna la punct o campanie ce relata povestea unui alpinist angajat in cucerirea unui varf foarte inalt, poveste desfasurata in paralel cu descrierea masinii.
Va intrebati care a fost deznodamantul ? Gary Scheiner a reusit sa vanda prin corespondenta peste 2.000 de masini, adica 25% din productia unui an intreg.
Evident, au rasunat ecouri in intreaga lume a publicitatii, iar campania a fost distinsa cu prestigioase premii: Gold ECHO, Diamond ECHO si First Place Mobius.
Vreti sa invatati din experienta lui Gary? Sunteti curiosi sa cunoasteti si alte campanii care au recreat conceptul de publicitate ?
Pentru a va bucura de aceste beneficii, inscrieti-va chiar acum!
www.thebigpicture.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *