LifeStyle

Funeral pour La Femme Fatale, Catalin Botezatu

In seara de miercuri, 5 martie 2008, complexul Iulius Mall din Cluj-Napoca a gazduit cea mai inedita prezentare de moda a anului desfasurata in municipiul de pe Somes: “Funeral pour La Femme Fatale”, un veritabil spectacol de sunet, lumina, coregrafie si design vestimentar, a carui regie a purtat semnatura binecunoscutului creator Catalin Botezatu.
Evenimentul a debutat cu defilarea deja consacrata a elegantelor si, deopotriva, frumoaselor modele a caror privire a fost costumata cu cei mai noi ochelari de moda apartinand retelei Sover Optica Shops. In acest context favorabil, echipa de consultanti profesionali ai vederii din cadrul magazinului situat la parterul modernului complex comercial clujean si-a promovat atat propria imagine, cat si serviciile sale destinate ingrijirii vederii, respectiv programul de fidelitate SoverClub. Prin urmare, cu cateva ore inaintea primului gong, a fost distribuit un set de flyere concepute special pentru acest eveniment, menit sa atraga atentia asupra beneficiilor puse la indemana membrilor posesori de Card SoverClub. Vom preciza, de asemenea, ca s-a celebrat astfel implinirea primelor patru luni de activitate ale acestui magazin de optica si optometrie, la data de 10 noiembrie 2007 el fiind ultimul infiintat in cadrul retelei nationale Sover Optica Shops.
Numerosul public ce a avut sansa sa participe la fastuoasele «funeralii» din jurul scenei organizate in atriumul central al Mall-ului si-a bucurat din plin privirea odata cu demascarea ironicei interpretari date acestui tip de femeie. O creatura serpuitoare, ce prinde mai intai viata in visele noastre si care, mai apoi, se pierde pe sine in viata reala, unde se inconjoara uneori de sute de obiecte lipsite de sens. Pe de alta parte, Catalin Botezatu stie ca, la randul lor, consumatorii actuali sunt atenti la tendintele de moda, iar alegerea unui accesoriu precis adaptat puternicului lor caracter a depasit etapa experientelor. Astazi, atitudinea generala fata de accesoriile de moda se supune unei singure conceptii dominante: aplicarea periodica a inovatiei ca semn al evolutiei permanente; ele sunt dovada fortei de a propune celor din jur o persoana desprinsa din propriile aspiratii bazate pe curaj si inspiratie. “De aceea, vestimentatia creata de Catalin Botezatu este menita sa situeze femeia in centrul atentiei, imbracand-o astfel in toate nuantele senzualitatii, rafinamentului, facand din ea un personaj sofisticat, fara prejudecati, o femeie tip femme-fatale. Orice aparitie scenica in fata publicului este un moment de referinta al juxtapunerii dintre «un personaj» si «o pereche» – de ochelari – rezultatul fiind usor de corelat cu imaginea unui «personaj fara pereche», un concept-cheie pe care numai astfel de evenimente il poate evidentia. Accesorii asortate caracterului, ochelarii cu personalitate au fost dintotdeauna arme de seductie, iar acest fapt constituie firul conducator al intregii noastre colaborari cu domnul Botezatu”, afirma doamna Doina Badiu, director general al Sover Optica.
“In contextul actual, Romania are nevoie, mai mult decat oricand, de oameni curajosi si capabili de inovatie, de spirite expansive si hotarate. Evolutia brandului Catalin Botezatu este o dovada ca putem indrazni sa dorim mai mult si ca putem spera intr-o viitoare epoca in care bunul-gust sa depaseasca granitele modei, pentru a deveni o constanta raspandita in toate manifestarile vietii, pana in cele mai mici detalii. Privim asadar cu incredere cooperarea dintre noi si vom incerca sa multiplicam cat mai mult cu putinta spectacolele regizate sub bagheta lui Catalin si dedicate brandurilor celebre pe care le comercializam in reteaua magazinelor noastre de optica medicala”, a subliniat in cele din urma domnul Dorin Nicolae Badiu, directorul general al Sover Optica Shops.

Cele 3 branduri SOVER prezente pe piata romaneasca
SOVER – brand ce defineste articole optice (rame de ochelari si ochelari de soare) fabricate sub licenta proprie de catre compania SOVER Group (Belluno-Italia, www.sover.it) si care reprezinta un brand esential pentru intreaga evolutie a companiei (linie permanenta de produse); SOVER este un house-brand respectat pentru valorile sale (calitate, confort, imaginatie, inovatie toate acestea fiind reflectate printr-un pret accesibil) si este recunoscut ca atare pe piata internationala (ochelari = dispozitive optice individuale atasate vederii);
SOVER Optica – distribuitor national de produse optice atasate vederii (ochelari, lentile corectoare si accesorii), echipamente destinate atelierului de optica medicala si aparate destinate cabinetelor de optometrie (operator de produse si servicii tip Business to Business);
SOVER Optica Shops – retea nationala de magazine specializate de optica medicala si optometrie dedicate ingrijirii vederii umane (operator de produse si servicii tip Business to Consumer).
Locatii magazine: Bucuresti – Unirea Shopping Center, Calea Dorobantilor 102-110, Magazinul Victoria, Galeriile Esplanada Cora – Pantelimon, Galeriile Cora – Lujerului, B-dul Marasesti 42, Hiperclinica Medlife Grivita; Brasov – Macro Mall, Str. Republicii nr. 47; Cluj Napoca – Centrul Comercial Kaufland, Hypermarketul Cora, Iulius Mall; Iasi – Iulius Mall; Ploiesti – Str. General Vasile Milea nr. 4; Slatina – Str. Crisan nr 6, bl GA 11A, parter; Timisoara – Iulius Mall.

Adresabilitatea ochelarilor de soare comercializati de catre Sover Optica Shops
“Ochelarii comercializati in Romania de catre reteaua de magazine de optica medicala Sover Optica Shops se adreseaza exclusiv celor care nu doresc doar «sa vada» prin ochelarii de soare, ci «sa fie vazuti» si remarcati; celor care nu doresc sa fie trecuti usor cu vederea. Sau, mai direct: celor care nu concep «sa fie pierduti din vedere»” afirma domnul Dorin Nicolae Badiu, directorul general al Sover Optica Shops. “Pentru acest motiv alaturarea cu marile nume din peisajul modei internationale constituie un avantaj esential in procesul de reliefare a unei noi identitati distincte si memorabile deopotriva”, domnul Badiu subliniind in continuare faptul ca “sunt ochelari ce imbratiseaza privirea si «dau viata» unei atitudini: ei «capata viata» doar cand sunt …in fata.“

Colectii de ochelari prezentate in cadrul evenimentului “Funeral” de la Iulius Mall Cluj
Colectii de ochelari de soare sau de vedere purtand semnatura unor designeri sau grupuri de moda cu renume mondial si distribuiti in reteaua nationala Sover Optica Shops: Italia – Alviero Martini si Baldinini (fabricate de Sover Srl, Italia), Roberto Cavalli, Just Cavalli, Ferrari, Replay si Miss Sixty (fabricate de Marcolin SpA, Italia); Gianfranco Ferre, Exte, Iceberg, Cerruti 1881, Missoni si Moschino (fabricate de Allison SpA, Italia); Anglia – John Richmond, Vivienne Westwood si Dunhill (fabricate de Allison SpA, Italia); Franta -Thierry Mugler si Azzaro (ambele colectii fabricate de Grossfilley, Franta); Germania – Mont Blanc (fabricata de Marcolin SpA, Italia) si Mercedes Benz (fabricata de Allison SpA, Italia).

Istoricul prezentarilor comune de moda: Catalin Botezatu si compania Sover
1. “Calatoriti cu Sover!”, Hotel Mara, Sinaia, 21 februarie 2004
2. “First Class Sunglasses”, Hotel Mara, Sinaia, 27 noiembrie 2004
3. “Toamna de Aur”, Hotel Athenee Palace Hilton, Bucuresti, 12 noiembrie 2005
4. “Summer Fashion Festival”, Hotel Rex, Mamaia, 28-30 iulie 2006
5. “Intalnirea Partenerilor Sover Optica”, Hotel Intercontinental, Bucuresti, 18 noiembrie 2006
6. “Bucharest Fashion Week”, World Trade Plaza, Hotel Sofitel, Bucuresti, 27 noiembrie-3 decembrie 2006
7. “Bucharest Fashion Week”, World Trade Plaza, Hotel Sofitel, Bucuresti, 17-21 aprilie 2007
8. “Intalnirea Partenerilor Sover Optica”, Hotel Caro, Bucuresti, 17 noiembrie 2007
9. “Bucharest Fashion Week”, Rin Grand Hotel, Bucuresti, 23-28 noiembrie 2007
10. “First Fashion Night 2008”, Bellagio Club, Bucuresti, 31 ianuarie 2008
11. “Funeral pour la Femme Fatale”, Iulius Mall, Cluj-Napoca, 5 martie 2008

Despre colectia “Funeral pour La Femme Fatale” by Catalin Botezatu – Iulius Mall Cluj
Creatorul de moda a revenit la Cluj-Napoca sa-si prezinte cea mai recenta colectie de rochii de seara, care in luna februarie a.c. a fost prezentata cu succes la New York Couture Fashion Week 2008, eveniment dedicat exclusiv brandurilor de lux din intreaga lume. “E ultima mea colectie de rochii de seara in care predomina negrul si prezentarea va fi pusa in scena pe un show special”, a explicat celebrul creator pentru cotidianul Clujeanul.
Despre creatorul de moda Catalin Botezatu – http://www.catalinbotezatu.ro/?mn=bio
Link catre aparitii de presa
5 martie 2008 http://www.citynews.ro/Catalin-Botezatu-prezinta-la-Cluj+20+4938

4 martie 2008 http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=9853

4 martie 2008 http://www.clujeanul.ro/cultura-timp-liber/catalin-botezatu-vine-cu-rochii-de-seara-in-iulius-mall-2418609

12 febr 2008 http://www.libertatea.ro/index.php?section=articole&screen=stire&sid=197298

9 dec 2007 http://www.adevarul.ro/articole/luxul-s-a-mu-tat-la-romexpo/334527

27 nov 2007 http://www.kissnews.ro/2007/11/27/cum-se-vede-moda-la-bucuresti/

Persoana de contact: Valentin Parescura – Director de Imagine Sover Optica
Telefon: +40 21 351 66 2
Email:
Adresa web: http://www.soverclub.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *