AUTO, LifeStyle

Drivertising, un nou concept in publicitate

Drivertising SRL dezvolta pentru prima data in Romania un nou concept media, ce se alatura sau chiar concureaza cu momentele de publicitate transmise pe posturile de radio si televiziune. In timpul calatoriilor in taxi, proiectul propune difuzarea mesajelor publicitare pot fi transmise prin intermediul unui MultiMedia Player.

Conceptul Drivertising aduce un mediu nou si spectaculos, care permite transmiterea in conditii de calitate si eficienta a mesajelor audio-vizuale. Adresandu-se unui public up-market activ, garanteaza un impact ridicat datorita factorului inedit si prezinta un plus pentru brandurile care adopta si spoturi in varianta extinsa.
“Azi in Romania, departamentele de marketing ale marilor companii, dar si micii intreprinzatori depun eforturi imense in incercarea de a transmite mesaje clientilor sub diferite forme si de a intra in contact direct cu publicul tinta.
Drivertising, acest nou mediu publicitar, prezent pentru prima data in Romania, dar cu un succes validat sub diferite forme in tari ca Marea Britanie, SUA, Japonia, Hong Kong, Dubai, permite atingerea unui public activ si up-market. Ineditul acestui concept este o garantie a eficientei transmiterii mesajului catre audienta. Soferii de taxi imi povestesc mereu despre reactiile clientilor : “Foarte tare”. Cei care se obisnuiesc cat de cat cu acest concept nu-si mai exprima entuziasmul, dar raman in continuare captivati de imaginile ce se deruleaza pe micul ecran” ne spune domnul Alexandru CIUCU, unul dintre asociatiii companiei Drivertising.
Beneficiind de o audienta ridicata, entertainmentul multimedia in autoturisme sporeste gradul de confort al pasagerilor si reprezinta in acelasi timp o buna strategie de promovare a marcii.
Proiectul realizat de Drivertising sustine planul de dezvoltare al firmelor din toate domeniile existente pe piata din Romania. Prin intermediul Drivertising, mesajul transmis de companii ajunge direct in atentia publicului-tinta.

Conceptul Drivertising a pornit de la experienta asociatilor in domeniul entertainment multimedia in autoturisme, si de la oportunitatea de a transmite mesaje publicitare unei “audiente-captive” in timpul curselor de taxi.

Acest nou mediu publicitar permite atingerea unui public activ, garantat si de compania de taxi cu cea mai buna reputatie din Bucuresti, singura care detine licenta pentru cursele de aeroport, Euro Fly Taxi si Auto Cobalcescu, compania care detine actual numarul cel mai mare de comenzi inregistrat in Bucuresti.

Printre clienti se numara :
Master Card, Casino Napoleon, Mercedes Benz, Tirian Leasing, Tata si Fiul, Zapp, Connex, Volkswagen, Skoda, Peroni etc.