Stiri

Dolce Sport a împlinit 2 ani

Dolce Sport, canalul de televiziune tematic al Romtelecom, împlinește astăzi, 13 august 2012, doi ani de la prima transmisiune din studiourile proprii. De atunci, fanii sportului de calitate au avut parte de 18.480 ore de emisie, 4.380 de ore de transmisiuni live, dar şi 250 de meciuri din UEFA Champions League, 5 campionate mondiale și 6 europene.

Romtelecom a lansat Dolce Sport în 2010 pentru a adăuga valoare serviciilor de televiziune oferite clienților săi, prin conţinut sportiv de calitate şi exclusiv. Intenția acestui proiect a fost să creeze o nouă experienţă pentru clientul de televiziune din România şi mai ales pentru pasionaţii de sport, în căutarea competiției sportive și a comentariului autentic, netabloidizat, garantat de o echipă de profesioniști recunoscuți.

Echipa Dolce Sport
„Ne-am făcut promisiunea ca la Dolce Sport să redăm competiției sportive acel element de spectacol unic, să le dăm întâlnire iubitorilor de sport într-un loc în care să trăiască emoția, fair play-ul, mândria, speranța, unde să se simtă implicați direct, nu doar spectatori. Am vrut să depășim simpla experiență a vizionării și să fim cât mai aproape de una a trăirii pentru că, până la urmă, divertismentul, indiferent de natura sa, are datoria de a ne bucura în cel mai autentic mod. Același obiectiv l-am avut și în privința comentariului sportiv: spectacol, nu spectaculos, calitate, nu tabloid”, declară Vlad Enăchescu, Director Dolce Sport.
Pentru a difuza și mai mult conţinut relevant, în 2011 au fost lansate şi canalele Dolce Sport 2 (cu emisie permanentă), 3 şi 4 (cu emisie temporară), cărora le-a urmat apoi Dolce Sport HD pentru a le oferi clienților o experienţă cât mai apropiată de atmosfera de pe arenele sportive. Dolce Sport este prezent şi online, pe www.dolcesport.ro.
De-a lungul celor doi ani, cei peste 1,2 milioane de abonați Dolce s-au bucurat de competiții sportive importante live, unele dintre ele în exclusivitate. Astfel, la Dolce Sport au putut fi urmărite Jocurile Olimpice de la Londra (270 de ore live), toate cele 250 de meciuri ale ultimelor două sezoane din UEFA Champions League, 42 de meciuri din Liga 1, două sezoane în exclusivitate din NBA (152 de meciuri, inclusiv finalele şi ultimele două All-Star Game-uri), două sezoane în exclusivitate din Turneul celor 6 Naţiuni – cel mai prestigios turneu de rugby (toate cele 30 de meciuri), două sezoane în exclusivitate de tenis-spectacol din Cupa Davis şi Fed Cup, 5 campionate mondiale (cel de natație, cele de handbal masculin și feminin, cel de schi alpin şi cel de patinaj), 6 campionate europene (de fotbal, atletism, gimnastică masculin şi feminin, nataţie, handbal masculin şi feminin).
În acest an Dolce Sport și-a schimbat identitatea vizuală, în ton cu conținutul atractiv oferit și cu mobilitatea de care a dat dovadă în acești doi ani de existență.
Dolce Sport a creat pentru telespectatorii săi și un program de wellness, care promovează sportul ca soluție pentru starea de bine și de sănătate, depășind astfel condiția de simplu furnizor de conținut sportiv. Zeci de mii de bucureșteni s-au alăturat în ultimii doi ani campaniei „Mişcarea face bine” pentru a testa beneficiile practicării sportului pentru o mai bună stare fizică şi de spirit.

Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicații, Romtelecom este unul dintre cei mai reprezentativi operatori la acest moment. Compania a parcurs o perioadă de transformari majore în ultimii ani, de la un furnizor clasic de telefonie fixă la un jucator competitiv pe piaţa de telecomunicaţii, oferind astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune (satelit, IPTV si cablu), internet și voce. Romtelecom a intrat pe piața serviciilor de televiziune în 2006, ocupând în prezent locul doi pe acest segment. La finalul trimestrului al doilea din 2012, Romtelecom avea aproximativ 4,7 milioane de clienți în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie sunt disponibile pe www.romtelecom.ro.

Echipa Comunicare
13 august 2012

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *