Diverta, cel mai mare lanÅ£ de magazine media din România, estimează, pentru 2007, o cifră de afaceri de 45 milioane euro, în creÅŸtere cu 18% faţă de anul precedent, când rulajul s-a ridicat la 38 de milioane de euro.ÂÂ
Ca şi investiţii, anul acesta compania va aloca 3 milioane de euro pentru dezvoltarea reţelei la nivel naţional. Magazinele, cu suprafete cuprinse între 200 şi 600 mp, vor fi locate în mall-urile şi galeriile comerciale din Piteşti, Constanţa, Cluj, Alba Iulia, Baia Mare, Buzău, Piteşti, Buzău şi Petroşani. Suprafaţa totală închiriată va fi de peste 3000 mp, ceea ce reprezintă o creştere cu 15% a suprafeţei totale de vânzare.
Politica de dezvoltare a lanÅ£ului de magazine a fost elaborată în concordanţă cu tendinÅ£a pieÅ£ei de retail din România. Dan RoÅŸu, General Manager al Diverta declară că “pe piaÅ£a locală nivelul de competitivitate creÅŸte, fiind influenÅ£at de proiectele imobiliare în retail ÅŸi de investiÅ£iile post-aderare. ReÅ£elele de retail de dimensiuni mari sunt cele care vor reuÅŸi să genereze creÅŸterea, în detrimentul micilor magazine specializate, al căror număr se va reduce în continuare.â€Â
ÂÂ
Reţeaua de magazine Diverta este parte integrantă a diviziei Diverta din Grupul RTC, alături de Depozitul de Carte şi Media (platforma de distribuţie de carte, media şi jucării) şi de companiile licenţiate Euro Entertainment Enterprises (film) şi Best Distribution (jocuri video). În 2006, Divizia Diverta a realizat o cifra de afaceri de 38 de milioane de euro, reprezentând o creştere cu 20% faţă de 2005.