telecom Archive

Orange România, angajator de top pentru al treilea an consecutiv

Orange România a primit certificarea Top Employer Europe 2015, pentru mediul de lucru excepţional şi posibilităţile de dezvoltare profesională oferite angajaţilor. Orange este singura companie de telecomunicații din România ce obține din partea institutului independent Top Employer Institute această certificare, primită pentru al treilea an consecutiv.

Vodafone: impreuna suntem mai puternici

Incepand de astazi, Vodafone Romania lanseaza o noua campanie de brand, cu mesajul “Vodafone aduce impreuna oamenii care cred in mai bine. Impreuna suntem mai puternici”. Campania reprezinta o noua etapa in viata brandului Vodafone, care a evoluat odata cu societatea si cu aspiratiile oamenilor din Romania. Viziunea brandului Vodafone este sa fie alaturi de

Motorola pregătește lansarea de noi tablete în toamnă

Directorul executiv al diviziei Motorola Mobility, Sanjay Jha, a promis că va lansa în curând o serie nouă de tablete, cu design agresiv, asigurând însă că zona de smartphone rămâne prioritară. Șeful Motorola a ținut prezentarea la o conferință telecom. El a vorbit pentru prima dată de lansări la nivel global, scrie Dan Dragomir pe

Julien Ducarroz, CCO Orange Romania in topul „40 under 40”

Julien Ducarroz, CCO Orange Romania, a fost inclus de catre publicatia britanica Global Telecom Business in topul „40 under 40” – cei mai de succes 40 de tineri manageri ai industriei mondiale de telecomunicatii, scrie mobile-news.ro .

Rezilierea contractelor de telecomunicatii – inca o inselaciune

“Incerc sa-mi inchid un abonament de RDS si unul de Orange. Nu mai are rost sa va spun ca nimeni din call centerele astora nu stia nimic despre nimicȚ, scrie Matilda Tanascov pe blogul sau. Cei de la RDS mi-au spus ca trebuie sa achit contravaloarea abonamentului pentru lunile ramase pana la sfarsitul anului.

Retail: declin de 40% pe piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată

Piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată din România a scăzut cu 40,4% în prima jumătate a anului comparativ cu primele şase luni ale lui 2008, la un total de 664 milioane de euro. Piaţa totală  de bunuri electrice monitorizată de GfK TEMAX a fost de 308 milioane euro în al doilea trimestru al acestui an, o scădere