In data de 9 decembrie 2007, ora 19.30, la Ateneul Român, va avea loc cel de-al patrulea spectacol de tip PROMS din România PROMS of Delight Christmas Edition 2007 (in memoriam Luciano Pavarotti). SusÅ£inut de orchestra „Bucharest Symphonic Pops†(BSP), dirijată de Ilarion Ionescu-GalaÅ£i ÅŸi Ionel Tudor, concertul va reuni artiÅŸti renumiÅ£i ai scenei româneÅŸti: corul de cameră „Accousticâ€Â, dirijat de Daniel Jinga, solista Maria Jinga, mezzo soprană la Opera NaÅ£ională din BucureÅŸti, Vlad Miriţă, tenor la Opera NaÅ£ională din BucureÅŸti, soprana Daniela Vlădescu de la Teatrul NaÅ£ional de Operată ‘Ion Dacian’, alături de care vor cânta doi invitaÅ£i speciali – Paula Seling ÅŸi Aura Urziceanu.
ÃŽn încercarea de a promova tinere talente, Elite Art Club UNESCO a introdus în conceptul concertului o secÅ£iune dedicată acelor tineri artiÅŸti cu rezultate deosebite. ÃŽi veÅ£i putea asculta pe Cătălin Josan, student la Universitatea de Muzică BucureÅŸti ÅŸi câştigător al concursului Megastar, pe Andreea Teodorescu, studentă în anul II la canto la Universitatea de Muzică BucureÅŸti, precum ÅŸi un trio vioară-pian-flaut susÅ£inut de câştigătorii la secÅ£iunile amintite ai concursului „Se caută Enescuâ€Â.
Organizat în coproducție cu TVR, spectacolul va fi înregistrat şi transmis de TVR 1 în grila de programe difuzate cu ocazia Crăciunului.
Ca o recunoaÅŸtere a nivelului artistic al acestui concert, precum ÅŸi datorită scopului de mecenat în favoarea proiectului „Pictori de azi la Balcicâ€Â, PROMS of Delight a beneficiat de sprijinul unor instituÅ£ii naÅ£ionale ÅŸi a unor companii de renume.
Coproducător : Televiziunea Română
Partener: Primăria Sectorului 1
Sponsorii principali : Abn-Amro Bank, Cargus, Orange.
Sponsori: Accenture, BCR Asigurări, Deloitte, DPD, EuroWeb, Moeller Electric şi Stella Artois.
Partenerii media ai proiectului: 24FUN, Bursa, Compact, Evenimentul Zilei, revista Idei în Dialog, revista Monden şi Psihologia Azi, site-urile www.bilete.ro, www.ticketpoint.ro şi www.comunicatedepresa.ro.
PROMS of Delight este un brand al ELITE ART Club UNESCO. Concepute după modelul concertelor PROMS organizate de BBC, seria de concerte PROMS îmbină după o reţetă proprie muzica simfonică şi stilurile pop, jazz, cross-over, reuşind să strângă în fiecare an zeci de mii de oameni în sălile de concerte sau în aer liber.
Concertele PROMS reprezintă un amplu proiect ce are ca scop dezvoltarea responsabilităţii sociale corporatiste având ca domeniu de inters cultura şi încurajează dezvoltarea spiritului comunitar şi a mecenatului artistic.