Vineri, 19 mai, a avut loc la hotelul Howard Johnson din Bucuresti, Festivitatea de Premiere din cadrul Olimpiadelor Comunicarii.
Sala a fost neincapatoare pentru publicul care a venit sa ii aplaude pe cei mai buni tineri aspiranti la statutul de profesionisti in advertising, relatii publice sau comunicare politica. Printre cei prezenti s-au numarat: reprezentantii celor 45 de echipe din concurs, reprezentantii “clientilor†( 20 de companii si institutii media, 10 oameni politici si 10 ministere), membrii ai celor 4 jurii (formate din peste 40 de profesionisti), alti reprezentanti ai comunitatii profesionistilor in comunicare.
Buna dispozitie a fost asigurata de prezentatorii Daniel Buzdugan si Mihai Morar, de la Radio 21. Acestia au insotit fiecare etapa a Festivitatii cu momente vesele, care au starnit ropote de aplauze si hohote de ras.
In deschidere, discursul de bun venit a fost tinut de Alexandra Olaru, Corporate Affairs Director, Unilever South Central Europe, Sponsor Principal al Olimpiadelor Comunicarii.
In deschidere, discursul de bun venit a fost tinut de Alexandra Olaru, Corporate Affairs Director, Unilever South Central Europe, Sponsor Principal al Olimpiadelor Comunicarii.
Primele premii acordate au fost o noutate absoluta a acestei editii. Andreea Nastase (Corporate Communications Director, UPC Romania) i-a premiat pe cei mai buni tineri comunicatori online, participanti la „concursul special de blog-uriâ€Â. Castigatorii au fost Vladimir Oane (vladimir.metromind.ro), George Nicolae (www.paginiweb.com/blog), Andreea Retea (www.andressa.ro), Mihai Botea (www.musicblog.ro), si echipa Overheard in Bucharest (overheardinbucharest.ro).
Prima proba din cadrul concursului principal a fost cea de comunicare institutionala. Raluca Zamfir, Sef Serviciu Publicitate si Evenimente, BRD Groupe Societe Generale (Sponsorul probei) le-a inmanat diplomele si medaliile tinerilor din echipele: „Verbum Mentis†(premiul I, client – ANAF), „Zefir†(premiul II, client – Ministerul Justitiei), „Steaua Polara†(premiul III, client – Ministerul Agriculturii).
A urmat proba de Relatii Publice, unde Fulga Dimitrescu, PR & Communication Manager JTI Romania (Sponsor al Probei) i-a invitat pe podium pe membrii echipelor: „Syncreate†(premiul I, client – Rosia Montana Gold Corporation), „Passo Doble†(premiul II, client – Radio 21) si „ORICUM†(premiul III, client – CARPATCEMENT).
La proba de Comunicare Politica, cel care a decernat premiile a fost Florentin Scarlat, Corporate Affairs Director, Ozone Laboratories (Sponsor al Probei). Premiile s-au dus catre echipele: „Propolis†(premiul I, client Kelemen Hunor – UDMR), „i!†(premiul II, client Varujan Vosganian – PNL) si „Brick by Brick Communication†(premiul III, client – Monica Iacob Ridzi – PD).
Ultima dintre sectiunile Festivitatii a fost rezervata probei care starneste in fiecare an cele mai mari emotii la Olimpiadele Comunicarii – proba de Advertising. Alina Bratu, PR Manager, Tuborg Romania (Sponsor al Probei) a anuntat, in aplauzele salii, echipele castigatoare: „Father†(premiul I, client – Wall-Street.ro), „Aia multi de vor in publicitate†(premiul II, client – Business Magazin) si „NewBeez†(premiul III, client – Tuborg Romania).