LifeStyle

Companiile cu vanzari directe se vor extinde foarte mult o data cu intrarea in UE

Sistemul de vânzări directe MLM (Multi Level Marketing), aproape necunoscut la noi până acum câţiva ani, va câştiga tot mai mult teren o dată cu intrarea pe piaţa din România a unor companii internaţionale, care practică acest sistem.
Gabor Szocs, 37 de ani, director general al Forever Living Products România, conduce de ÅŸapte ani una din puÅ£inele afaceri cu produse naturiste ÅŸi cosmetice, care se bazează pe sistem în vânzări MLM. “Există deja semnale puternice că industria MLM se va extinde puternic ÅŸi prin apariÅ£ia pe piaţă a multor firme concurente. Ca să rămâi în joc, trebuie să găseÅŸti niÅŸa în care eÅŸti cel mai bun”, explică Gabor Szocs.

Autor: Andreea Groenendijk
Ziarul Financiar
www.zf.ro

Alte Firme ce lucreaza in sistem MLM!

One Comment

  1. Este greu, spune el, să explici cuiva că vânzarea produselor în reţea (MLM) nu este un sistem de comis voiajori.
    Pe plan internaţional, multe companii practică sistemul de vânzări directe MLM, printre acestea numărându-se Zepter International sau Amway.
    “Câştigurile se bazează, în primul rând, pe rulajul care există în reÅ£eaua formată, ÅŸi nu pe vânzările proprii. Teoretic, un distribuitor prezintă celor interesaÅ£i o afacere ÅŸi promovează produsele companiei ÅŸi nu distribuÅ£ia sau vânzarea sunt pe primul loc”, a mai spus Szocs.

    Potrivit acestuia, un pas important pentru piaţa românească de profil va fi integrarea României în UE în 2007.
    Modul de promovare a produselor în sistem MLM a fost de multe ori criticat, în sensul că nu toţi distribuitorii reuşesc să vândă suficiente produse pentru a avea un câştig substanţial. Mai mult, într-un astfel de sistem, esenţial este calitatea de a putea discuta în mod direct cu potenţialii clienţi.
    Pe de altă parte, au existat discuţii cu privire la faptul că nu toţi distribuitorii care lucrează în astfel de companii îşi plătesc impozitele la stat pentru produsele vândute, ceea ce plana o umbră de îndoială asupra companiilor, în lipsa unei legislaţii aferente.
    “Există, totuÅŸi, semne că s-a miÅŸcat ceva în direcÅ£ia bună în ultima perioadă. ÃŽncet-încet oamenii descoperă că sistemul nostru nu dăunează nimănui. Există o piaţă de multe milioane de euro în România din care pot câştiga ÅŸi statul, ÅŸi firmele de MLM existente”, a continuat Szocs.

Comments are closed.