Evenimente

Cenusa de trandafir lanseaza cardul de cumparaturi pentru cititorii fideli

Cumparaturi la pret redus oricand si in orice cantitate de la cei 15 parteneri ai revistei online pentru femei Cenusadetrandafir.ro

Pentru a-si rasplati cititorii fideli, revista online pentru femei Cenusa de trandafir (http://cenusadetrandafir.ro) lanseaza un card de cumparaturi care ofera reduceri oricand, pentru orice produse si in orice cantitate la 15 parteneri. Dorind sa rasfete atat simturile, cat si intelectul comunitatii create in jurul revistei, dar si sa le ofere posibilitatea de a-si cumpara la pret redus produse utilizate intens de oricine, Cenusa de trandafir a cooptat prin acest card edituri de carte, producatori si distribuitori de produse cosmetice, de haine, bijuterii, cadouri pentru orice ocazie, servicii diverse, de la spa si machiaj la fotografie si consiliere psihologica si multe altele.

„Dorim sa ne exprimam aprecierea pentru cei care ne citesc in fiecare zi, pentru cei care impart articolele noastre cu prietenii pe Facebook sau Twitter, pentru cei care isi rup din timpul lor pentru a-si exprima opiniile pe site, pentru a pune intrebari sau a ne incuraja. Cardul de cumparaturi a fost cea mai buna solutie pentru noi, intrucat, dincolo de reducerile oferite, atesta apartenenta la o comunitate de care suntem foarte mandre”, a explicat Violeta-Loredana Pascal, partener fondator Cenusa de trandafir.

Cardul de cumparaturi Cenusa de trandafir ofera reduceri de pana la10% la urmatorii parteneri: Asteria, BeSpecial.ro, Cabinet Psihologie Anca Popa, CT Photography, Dasha.ro, HipHip.ro, Kabea, Kdo, Machiozaria, Pukka Food, Soapmill, StampileOnline.ro, Tea Forte, Tritonic, si Velvet Spa. In fiecare luna vor fi oferite 7 astfel de carduri celor mai activi sustinatori de pe situl revistei si de pe Facebook. Astfel, cei cu cele mai multe comentarii, cei care vor distribui catre prietenii lor materialele publicate de autorii revistei, vor fi rasplatiti cu un astfel de card.

„Sunt oameni care ne-au sustinut din prima clipa si apoi in fiecare zi timp de peste 3 ani. Cum vrem ca acest card sa ajunga la cat mai multi cititori, dincolo de cardurile oferite lunar, vom oferi cateva ca premii la diverse concursuri organizate de revista si cu alte ocazii, majoritatea surprize”, a adaugat Alina Popescu, partener Cenusa de trandafir si initiatoarea proiectului. Cardul Cenusa de trandafir va putea fi folosit atat in forma fizica, la achizitionarea produselor si serviciilor din magazinele partenerilor revistei, cat si pentru cumparaturi online. Un regulament complet si detaliat al modului de utilizare a cardului este disponibil pe www.cenusadetrandafir.ro.

„Pe viitor, cardul de cumparaturi Cenusa de trandafir va oferi reduceri la si mai multi parteneri, dorinta noastra fiind de a le da posibilitatea cititoarelor si cititorilor nostri de a beneficia de un mic bonus de fiecare data cand merg la cumparaturi, idiferent de ce au nevoie”, a mai precizat Alina Fekete, partener fondator al revistei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *