Business

Centrul comercial Grand Arena, polul de atractie din Sudul capitalei

Centrul comercial Grand Arena se va deschide in cel de-al patrulea trimestru al acestui an si se va adresa zonei de sud a capitalei, a anuntat dezvoltatorul Euroinvest INTERMED. Cu o suprafata construibila de 120.000 mp (45.500 mp GLA), Grand Arena va deveni unul dintre cele mai mari proiecte de acest gen din Bucuresti. Viitorul shopping mall pe 2 nivele va fi ancorat de un Hypermarket Carrefour si un magazin Flanco World, care va deveni cel mai mare din reteua sa nationala.

– Primul Carrefour din zona de sud a Bucurestiului si al 7-lea din capitala
– Cel mai mare magazin Flanco World la Grand Arena

Grand Arena se adreseaza intregii familii, venind in intampinarea clientilor sai cu o gama variata si complexa de bunuri si servicii in peste 180 magazine. Alaturi de Hypermarketul Carrefour, Flanco World sau Daiso, centrul comercial va gazdui magazine de fashion, cadouri, bijuterii si accesorii, pentru cele mai exigente gusturi. Firme reprezentand importante nume nationale si internationale – Otter, Motivi, TinaR, Ina Center, Sephora, Jolidon, Triumph, Erros, Cavaliere, Kendra, Splend’or, Veronesse, Lee Cooper, Blue Bird, Glou, Bamboo, Meli Melo – vor fi prezente in cadrul Grand Arena.

Centrul comercial Grand Arena este amplasat in sudul Bucurestiului, in cartierul Berceni, la intersectia dintre strada Turnu Magurele, Bulevardul Metalurgiei si Drumul Gilaului.

Zona primara de atractie cuprinde o populatie de peste 400.000 de locuitori pe o raza de 15 minute. Regiunea este din ce in ce mai vizata de catre jucatorii de pe piata de retail datorita unei mari densitati demografice si disponibilitatii tuturor mijloacelor principale de transport. Mai mult, in apropierea centrului sunt anuntate multe proiecte rezidentiale cu termen de livrare pentru 2008-2009, fapt ce va favoriza traficul de clienti catre Grand Arena. Prospector Consulting, consultant pentru proiectul Grand Arena, estimeaza ca traficul anual se va situa la aproximativ 8-10 milioane de clienti.

Grand Arena este un mediu agreabil pentru desfasurarea cumparaturilor si a intalnirilor, fiind orientat pe satisfacerea cerintelor clientilor. Acestia vor putea accesa sub un singur acoperis servicii variate, restaurante si spatii pentru moda, sport si divertisment. Accesul catre Grand Arena este facil deopotriva pentru pietoni, cat si pentru cei cei ce folosesc autoturismele. Parcarea subterana cu acces gratuit si o capacitate de 2.000 de locuri va spori confortul vizitatorilor. Parintii se vor putea bucura alaturi de cei mici de o zona special creata pentru copii, reunind magazine, loc de joaca si cofetarii.

ÃŽn privinta zonei de Food Court, centrul comercial va integra un numar de aproximativ 20 restaurante, cafenele, gelaterii, patiserii si Fast Food-uri atat din bucataria romaneasca, cat si din cea internationala, avand aproximativ 1500 de locuri la mese.

Paleta de servicii disponibile in centrul Grand Arena reuneste: telefonie mobila, servicii foto, presa, optica, farmacie, spalatorie, banca, coafor, pet shop etc. Acestea sunt oferite de colaboratori precum: Arsis, Nokia, Germanos, Say, Fonomat, In Medio, Centrofarm, Francis Walter.

Din punct de vedere architectural, Grand Arena va da impresia de spatialitate prin culoarele ample si luminoase si va beneficia de finisaje de inalta calitate (cu piatra alba, sticla si marmura). Proiectul are un acces vertical bine structurat prin cele trei scari rulante pentru accesul dinspre parcarea subterana spre etajele superioare.

Grand Arena reprezinta o investitie de 187 milioane de euro, care se urmareste a fi recuperata in urmatorii 15 ani. Proiectul este finantat de catre Euroinvest INTERMED, fara a se apela la vreun imprumut bancar. Antreprenorul colaboreaza cu agentul de leasing PROSPECTOR Consulting si CEGIS IMOBILIARE.

ÃŽnchirierea spatiilor comerciale se va derula in doua faze. Prima etapa este in curs de derulare, fiind deja contractat un procent de 72% din spatiu. Cea de-a doua faza va fi demarata in cel de-al doilea trimestru din 2009. Pana la aceasta data s-au incheiat aproximativ 105 contracte de inchiriere, iar alte 29 urmeaza sa fie semnate.

Primul Carrefour din zona de sud a Bucurestiului si al 7-lea din capitala

Carrefour, primul grup de distributie din Europa si al doilea din lume anunta investitia a 20 milioane de euro in primul hypermarket Carrefour din zona de sud a Bucurestiului, in cartierul Berceni, in cadrul centrului comercial Grand Arena.

Hypermarketul Carrefour din centrul comercial Grand Arena isi va desfasura activitatea pe o suprafata de vanzare de 7.880 mp si va pune la dispozitia clientilor sai 42 de case si 1.200 locuri de parcare gratuite.

“Acest nou proiect Carrefour din Bucuresti face parte din strategia de expansiune a grupului Carrefour de intarire a pozitiei de lider pe segmentul de hypermarket. Pastram in continuare acelasi ritm alert de extindere atat in capitala, cat si in tara, pentru a aplica politica de discount foarte agresiva si cel mai bun raport calitate-pret in cat mai multe zone din tara. Zona de sud a Bucurestiului a fost strategic aleasa de noi datorita potentialului mare de dezvoltare si suntem mandri sa deschidem aici primul nostru hypermarket”, declara Patrice Lespagnol, director general Carrefour Romania.

ÃŽn a doua parte a anului curent si anul urmator va continua strategia alerta de dezvoltare si vor fi deschise noi hypermarketuri Carrefour in: Oradea, Buzau, Sibiu, Deva, un al doilea hypermarket la Braila, un al doilea la Iasi, un al doilea la Constanta.

Pe langa aceste hypermarketuri, Carrefour opereaza deja si pe segmentul de supermarketuri – prin preluarea celor 21 de magazine Artima, care vor deveni Carrefour Express pe parcursul acestui an. Carrefour a deschis deja 6 supermarketuri Carrefour Express care au un mare succes.

Cel mai mare magazin Flanco World la Grand Arena
Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de produse electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, a anuntat investitia a 1,5 milioane de euro in cel mai mare magazin Flanco World in cadrul centrului comercial Grand Arena.

Noul magazin Flanco World va ocupa o suprafata de 3.200 mp, investitia retailerului in aceasta unitate fiind estimata la o valoare de peste 1.500.000 euro, cea mai mare investitie a Grupului Flamingo intr-o unitate Flanco World.

“Implementarea celui mai mare proiect Flanco World intr-un nou centru comercial din zona de sud a Bucurestiului reprezinta un pas firesc in strategia de consolidare a Grupului Flamingo International. Asa cum am anuntat inca de la inceputul anului 2008, anul acesta dorim sa continuam extinderea lantului de magazine cu suprafete de vanzare mari sub brandul Flanco World, prin prezenta in cele mai importante centre comerciale din Romania, Grand Arena fiind unul dintre proiectele vizate in acest sens”, declara Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Deschiderea magazinului Flanco World este preconizata pentru perioada noiembrie-decembrie 2008. La ora actuala reteaua Flanco World numara 21 de unitati in toate regiunile tarii.

Galerie online cu fotografii Grand Arena:
http://www.medialook.ro/download/grandarena

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *