AUTO

Cele mai vizibile branduri auto in publicitate – studiu

În ciuda predicţiilor negative cu privire la evoluţia pieţei, producătorii auto nu stau pe loc la capitolul promovare. mediaTRUST, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de monitorizare, prezintă vizibilitatea brandurilor auto în publicitate, în primele cinci luni ale anului 2013.

Dacia este brandul auto cel mai bine promovat în publicitate, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2013. Brandul românesc a înregistrat cel mai mare număr de reclame, 7.253. Locul doi în top este ocupat de Renault, care a avut în primele cinci luni ale anului 5.557 de reclame. Nissan ocupă locul trei în clasamentul mediaTRUST cu 2.337 de reclame.Următoarele branduri sunt Mercedes (2.327 spoturi), Toyota (2.063 reclame) şi Ford, cu 1.613 de reclame.

30.592 de reclame difuzate la categoria autovehicule în perioada 1 ianaurie – 31 mai 2013

Promovarea spoturilor publicitare s-a făcut, în special, în mediul vizual, în primele cinci luni ale anului televiziunile au difuzat 27.666 de reclame care au vizat brandurile auto. Radiourile au difuzat în această perioada 2.304 de spoturi publicitare la categoria autovehicule, iar ziarele şi revistele au publicat 622 de machete publicitare la aceeaşi categorie.

Topul brandurilor din industria auto după numărul aparițiilor (ştiri, articole) în presa scrisă, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2013
Brandul auto cu cele mai multe materiale publicate în presa scrisă este Dacia, cu un total de 909 de materiale. Dacă în topul vizibilităţii în publicitate Mercedes ocupă locul patru, în clasamentul apariţiilor în presa scrisă, brandul auto ocupă locul 2, cu 802 materiale. Locul trei îl deţine Renault, cu 726 de materiale. Urmează BMW cu 722 apariţii, Ford cu 650, Volswagen cu 635 etc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *