AUTO

Campania MOBILITATE! TIMP SAU VIATA sensibilizeaza participantii la trafic

AUTOSHOW lanseaza un avertisment dur:
Numarul motociclistilor implicati in accidente creste alarmant!
Revista AUTOSHOW continua campania de sensibilizare a participantilor la trafic, pe doua sau patru roti. In noua editie, revista prezinta o statistica a accidentelor petrecute anul trecut, in Bucuresti, in care au fost implicati motociclisti.

«Din pacate, cifrele seci ascund adevarate drame, pe care avem cu totii obligatia sa le evitam» declara redactorul-sef al revistei ATUOSHOW, Dan SCARLAT.

Sub egida Uniunii Europene, in cadrul Cartei Europene pentru Siguranta Rutiera, echipa AUTOSHOW lupta prin campaniile sale, pentru a diminua numarului victimelor rezultate din accidentele rutiere. Campania MOBILITATE! TIMP SAU VIATA continua seria actiunilor “FAIRPLAY IN TRAFIC”, demarata in vara anului trecut. In spiritul FAIRPLAY, revista AUTOSHOW cauta pozitia arbitrara, intre conducatorii auto si moto. Echipa AUTOSHOW nu inclina catre niciuna dintre cele doua tabere, ci doreste sa distruga babriera dintre acestea. Principalul motiv: realitatea dura a demonstrat faptul ca ambele tabere au partea lor de vina.

Conform statiscilor furnizate de Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti, anul trecut numarul accidentelor in care au fost implicati motociclisti a crescut cu 323 de cazuri fata de anul 2007. Echipa AUTOSHOW a evidentiat cateva dintre cauzele ce au adus aceste noi recorduri, adevarate drame soldate cu pierderi umane.

«Parerea mea este ca pe strazile din Romania este un adevarat razboi intre soferi si motociclisti, in urma caruia, din pacate, mor doar motociclisti. Soferii nu au suficiente motive sa fie atenti in trafic la motociclisti, deoarece in urma unei coliziuni cu un motociclist, in 99% din cazuri soferul nu se accidenteaza, nu decedeaza. Daca pedepsele legale ar fi mai aspre pentru soferii care accidenteaza motociclisti, cred ca atentia soferilor ar spori considerabil, reducandu-se numarul motociclistilor accidentati.» – sustine motociclistul Radu PIETREANU, cunoscutul actor din grupul Vacanta Mare.

Cea mai rapida revista auto si Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti, prin intermediul Comisarului Christian CIOCAN, lanseaza un indemn catre toti participantii la trafic – acela de a ne concentra cu totii pentru ca numarul accidentelor in care sunt implicati motociclisti sau automobilisti, nu doar sa stagneze, ci chiar sa scada.

«Pentru ca incurajam mobilitatea, dar nu cu orice risc, punem la bataie timp de 5 editii consecutive ale revistei Autoshow, cinci cursuri gratuite pentru obtinerea permisului pentru Categoria A, la Scoala de Soferi TEO. Mai mult decat atat, obtinerea permisului de conducere Categoria A te face si colaboratorul revistei Autoshow. Vei putea trimite relatari din trafic si vei putea povesti tuturor cititorilor nostri despre problemele cu care te confrunti zi de zi, conducand o motocicleta. Ca sa te inscrii la concurs trebuie doar sa completezi talonul de pe site-ul www.autoshow.ro», a declarat redactorul-sef al revistei AUTOSHOW, Dan SCARLAT.

* * *
Despre AUTOSHOW. AUTOSHOW este o publicatie auto bilunara, ce prezinta cele mai recente stiri si noutati din domeniul auto, direct de la sursa, evenimente, lansari de noi modele, drive-teste cu ultimele aparitii pe piata, interviuri cu personalitati din lumea auto, cu persoane de decizie din domeniu, poze spion, saloane auto, tuning, consultanta, Formula 1, raliuri, hightech, design etc. AUTOSHOW este o revista de “infotainment” din domeniul auto, in egala masura un mijloc de informare si un mod de entertainment. Revista AUTOSHOW are un tiraj de 17.000 copii / editie, un numar de 143.000 de cititori /editie (BRAT-SNA, iulie 2007 – iulie 2008) si se tipareste in formatul 210 x 280 mm, avand 64+4 pagini.

* * *
Despre BURDA ROMANIA. Istoria companiei BURDA incepe acum aproape 100 de ani, ca o afacere de familie specializata pe tiparituri. Hubert Burda Media a ajuns sa fie o companie de top europeana, prezenta in mai multe domenii, de la editare de publicatii de succes, pana la productii radio si tv, webhosting, marketing direct. Primul lucru la care oricine din Europa se gandeste cand aude cuvantul BURDA este revista de moda, biblia de fashion a unor intregi generatii de femei. Aenne Burda este cea care a lansat revista si care a transformat-o intr-un simbol al bunului gust. Astazi Burda inseamna mult mai mult decat o singura revista de moda, tipareste peste 260 de publicatii peste tot in Europa, are peste 7.000 de angajati si este intr-o continua expansiune, in special axata pe tarile din Europa de Est, pe editarea online si pe marketing direct.
In Romania, compania tipareste 20 de titluri periodice, cu un succes extraordinar. Numarul romanilor care citesc lunar publicatiile editate de Burda Romania ajunge la peste 2,5 milioane de cititori unici (urban, 14-64 ani). Asta inseamna ca circa 30% din romanii din mediul urban, cu varste intre 14-64 ani, citesc in fiecare luna cel putin unul dintre titlurile de succes ale companiei, fie ca este vorba de Autoshow, Ioana, Practic in Bucatarie, Casa Lux, Men’s Health sau Cool Girl.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *