LifeStyle

Business Week: Echipa de otel

Business Week Romania Tandemul Mittal tata & fiu are in mina 10% din productia mondiala de otel, prin holdingul Arcelor Mittal, pe care l-au format in 2006, prin inglobarea gigantului european, evaluat la 38 de miliarde de dolari, in structura conglomeratului Mittal. Valoarea calculata a noii structuri se ridica astazi la peste 73 de miliarde de dolari. Cea mai influenta echipa tata-fiu din industria mondiala, Lakshmi si Aditya Mittal, a schimbat fata afacerilor cu otel. Istoria imperiului Mittal incepe in India natala a lui Lakshmi, atunci cind acesta prinde gustul aliajului alaturi de tatal sau, un modest comis voiajor care isi deschide o topitorie. De-a lungul urmatoarelor decenii pasiunea pentru otel si intuitia si spiritul antreprenorial au dus mica afacere de familie la stadiul de imperiu ce se intinde in aproape toata lumea. Astazi familia Mittal este una dintre cele mai bogate din lume.

In 2006 Arcelor Mittal a raportat un profit operational de 11,8 miliarde de dolari, la vinzari de 88,5 miliarde de dolari. Grupul detine numeroase fabrici si centre in toata Europa, America si Africa, iar povestea nu se opreste aici: cei doi tocmai au cumparat o alta fabrica in Mexic, construiesc o noua fabrica de tevi de otel in Arabia Saudita si isi urmaresc deja urmatoarele tinte.

Explicatia succesului echipei pare a pleca de la felul fericit in care cele doua personalitati si caractere diferite se completeaza si se motiveaza reciproc: tatal crescut in conditii modeste, dar cu un simt antreprenorial rafinat si fiul cu o educatie aleasa si cu o gindire analitica.

Povestea celor doi Mittal si a afacerii ce le poarta numele o puteti citi doar in coverstoryul saptaminii, numai in revista BusinessWeek Romania. Din acelasi numar al revistei BusinessWeek aflati care sint planurile viitoarei companii Microchip Romania si implicatiile ei strategice pentru compania mama, ce inseamna cu adevarat o masina ieftina si ce surprize avantajoase pregatesc constructorii auto. Afla de asemenea ce companii de la noi recurg la mystery-shopping si care sint avantajele acestui instrument de marketing.

Pentru intrebari sau mai multe informatii referitoare la acest articol sau la revista BusinessWeek Romania, va rugam luati legatura cu Cristina Nitu, marketing asisstant, Business Media Group, la tel 021.206.06.80 sau cristina.nitu@bmg.ro.

*******************************************************************

In luna mai 2006, Business Media Group  a lansat editia romaneasca a BusinessWeek,  alaturindu-se astfel familiei internationale prin cea de-a saptea editie locala a celei mai citite reviste de afaceri din lume. In Romania, revista apare saptaminal si poate fi gasita la toate chisocurile de ziare incepind cu ziua de marti, fiind tiparita intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, distribuite in toata tara.

De-a lungul celor peste 75 de ani de existenta, revista BusinessWeek s-a dovedit a fi o sursa de informatie indispensabila pentru oameni de afaceri si antreprenori, cifra de 4,7 milioane de cititori, transformind-o in cea mai citita revista de afaceri din lume.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *