LifeStyle

Brandstalk da viata unei noi marci: Galeria Comerciala Lujerului

Galeria hipermarketului Cora Lujerului s-a extins in toamna 2008 printr-o constructie moderna si a capatat personalitate pe piata de profil in urma unui demers strategic si creativ desfasurat de-a lungul a catorva luni in tandemul Cora Romania – Brandstalk.

Primul pas a fost firesc: pozitionarea galeriei ca pe un mic mall, unul care aduce plus de valoare clientilor existenti ai hipermarketului Cora Lujerului, prin multitudinea de optiuni oferite de cele 43 de magazine si 9 restaurante.

In plus, noua pozitionare trebuia gandita pentru a atrage si un nou target: cumparatorul tanar, cu un stil de viata mai activ, cel pentru care experienta de shopping trece prin magazinele de imbracaminte si accesorii, dar se finalizeaza de fiecare data in zona de food.

“Vorbim despre acea categorie de target in continua crestere: constant preocupata de propriul timp, cei care isi fac cumparaturile pentru casa seara, repede, dupa serviciu, iar in final isi ofera o mica recompensa din zonele de imbracaminte, bijuterii sau restaurante si cafenele” a declarat Marian Enache, Creative Director Brandstalk. “De aceea, sloganul trebuia sa faca o paralela subtila intre «a cumpara» si «a castiga timp si buna dispozitie». Iar pentru ca latinii ne-au invatat sa spunem in cat mai putine cuvinte cat mai multe lucruri, parafrazarea lapidarului «Veni, vidi, vici» in «Venit. Placut. Cumparat. » ne-a adus varianta castigatoare” a mai continuat acesta.

Sigla creata de Brandstalk pentru Galeria Comerciala Lujerului continua in aceeasi linie cu sloganul – o prezenta fresh, plina de viata si energica in peisajul bucurestean al centrelor comerciale – si se bazeaza pe un corp de litera puternic,  modern, declinat cromatic in nuante foarte vibrante si actuale, specifice mediului urban.

“Prezentata in felul acesta, noua marca a capatat personalitatea generoasa, prietenoasa si familiara pe care ne-am dorit-o de la bun inceput pentru acest conglomerat de magazine si restaurante ce ofera produsele si serviciile pe care clientii nostri existenti si viitori si le doresc” concluzioneaza Camelia Safta, Responsabil Comunicare si Publicitate, Cora Romania.

Cora România, parte a Grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai puternice branduri de retail. Grupul francez este prezent pe piata din România prin intermediul a 3 hipermarket-uri: Cora Pantelimon si Cora Lujerului -  Bucuresti si Cora Cluj-Napoca în tara. Strategia Cora este concentrata în jurul pretului si a diversitatii ofertei comerciale, confortului la cumparare, serviciilor si mai ales atentiei oferite clientilor.

The Group este cel mai extins si inovativ grup de comunicare din Romania, include agentii specializate din domeniile creatie, media, relatii publice, productie si evenimente speciale. The Group ocupa pozitia numarul 1 in clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifra de afaceri de 99,8 milioane euro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *