LifeStyle

Bogdan Naumovici s-a apucat sa tina cursuri

Bogdan NaumoviciLa publicitate, ca si la fotbal sau la politica, se pricepe toata lumea. Spoturile sau printurile se comenteaza, sunt votate, au parte de articole in presa sau aparitii in emisiuni televizate de profil. De cele mai multe ori ne place o replica dintr-un spot, un personaj mai traznit sau o muzica mai inspirata si atunci spunem: “Ce reclama buna au cei de la…. Vreau si eu una la fel!”. ÃŽntr-o piata insa din ce in ce mai competitiva si mai profesionista, poate e momentul sa intelegem ca publicitatea este mai mult decat “Laser, frate!” sau “Sssalam sssasesc”, ca trebuie sa ne miscam deja si noi “mai cu talent”. Probleme, Gogule?

Seminarul ADVERTISING – advanced isi propune clarificarea unor notiuni fundamentale in publicitate, pornind de la Managementul unei Idei – unde vom face diferenta dintre Idee si Executie si vom invata cum sa le gasim, sa le enuntam si sa le evaluam pe fiecare în parte -, continuand cu contributia pe care advertisingul o poate aduce la construirea unei marci de succes – cu exemple si studii de caz alese dintre cele mai performante marci romanesti, cu relele si cu bunele lor – si terminand cu un raspuns documentat la vesnica întrebare: Premii sau Vanzari?.

Modul de abordare se va baza atat pe o solida dimensiune teoretica cat si pe cat mai multa practica (studii de caz + discutii de grup), bazata in mare parte pe studii de caz locale. Participantii vor capata la acest seminar o viziune noua si mai profunda asupra rolului si mecanismelor publicitatii, cu aplicabilitate practica imediata.

Este bine ca cei care vin la acest curs sa fi fost expusi anterior unor cunostinte de baza in marketing si publicitate. Simtul umorului si dezinvoltura in relatiile cu ceilalti colegi sunt binevenite. De asemenea, curiozitatea este un must.

Data: 23-24 aprilie
Locatie: Novotel Bucarest City Centre
Tarif : 489 Euro/participant (+TVA)
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *