B'estival, sponsorizat de Clicknet-ul Romtelecom

Clicknet B'EstivalClickNet, serviciul de Internet de bandă largă oferit de Romtelecom, este sponsorul principal al B’estival, primul festival din Romania, conceput după exigente internaţionale, care se va desfăşura la Bucuresti, pe parcursul a trei zile, între 29 iunie şi 1 iulie 2007. B’estival va aduce pe aceeaşi scenă, alături de trupe autohtone, artişti internaţionali precum Marilyn Manson, Faithless, Alice Cooper, Pink, Morcheeba, Wu-Tang Clan, Reamonn, Kasabian, Phil Hartnoll (Orbital) şi Yonderboi, artişti care au făcut istorie în muzică şi pe care publicul din România îi aştepta de multă vreme. Concertul este organizat şi promovat de Emag!c Entertainment şi se va desfăşura în aer liber în cadrul complexului Romexpo din Bucureşti, găzduind în cele trei zile de concert, peste 70,000 de oameni.

Despre implicarea Romtelecom, Alfred Borcan, General Manager Comunicare-Marketing a declarat: “Acest festival este foarte aproape de spiritul brandului ClickNet dezvoltat de Romtelecom. Este inedit, este spectaculos ÅŸi mai ales reprezintă o experienţă în premieră în România. Festivalul se adresează unui public cu personalitate, ale cărui exigenÅ£e în materie de muzica vor fi satisfăcute in cele trei zile memorabile de concerte live. ClickNet înseamnă de asemenea personalitate, forţă, creativitate, diversitate ÅŸi calitate. ÃŽn lumea ClickNet totul este posibil, orice vis se poate împlini, iar acest festival va transforma, cu siguranţă, visele a mii de români pasionaÅ£i de muzică, în realitate”.

La B’estival, publicul va  experimenta alături de ClickNet un nou concept muzical, total diferit de ceea ce s-a întâmplat până acum în România. Scena B’estival va găzdui o combinaţie unică de stiluri muzicale şi va fi un exemplu de excelenţă al diversităţii.

Publicul va putea să îşi aleagă concertele pe care le doreşte. Pe lângă cele două scene unde se vor desfăşura aproximativ 10 trupe pe zi, se vor afla şi un cort de Silent Disco, capabil să găzduiască 1.000 de oameni, o arenă de dans şi un Lounge. De asemenea nu vor lipsi zonele de fast food şi băuturi, de jocuri distractive, precum şi un centru de informare despre programul festivalului.

Prezenţa în capitală, în cadrul unui festival de asemenea anvergură, a celor mai puternice nume din industria muzicală internaţională este încă o dovadă că Bucureştiul se bucură de reputaţia unei capitale europene. Romtelecom, unul dintre cele mai puternice branduri din România, participă cu bucurie la consolidarea acestei reputaţii.

Pentru mai multe detalii, vizitaţi www.bestival.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *