Băneasa Shopping City se închiriază

După promovarea proiectului Băneasa Shopping City la cea de-a 12-a ediţie a festivalului internaţional de retail “MAPIC”, din Cannes-Franţa, Băneasa Developments, compania care dezvoltă cel mai mare parc de retail din România şi unul dintre primele din Sud-Estul Europei, a demarat procesul de închiriere a celui mai aşteptat mall din capitală, Băneasa Shopping City.

“Festivalul MAPIC a fost un adevărat succes pentru proiectul nostru. Am întâlnit peste 700 de persoane în doar 3 zile, în principal retaileri dar şi investitori sau dezvoltatori ori companii de arhitectură ce căutau oportunităţi de afaceri în România. Am transmis tuturor un mesaj foarte clar: E TIMPUL SĂ INVESTIŢI ÎN ROMÂNIA, ACUM! Pentru noi însă, MAPIC a reprezentat şi momentul în care am demarat procesul de închiriere pentru Băneasa Shopping City.” – a declarat Ali Ergun Ergen – Retail Development Manager / Băneasa Developments.
Fiind programat să-şi deschidă porţile la sfârşitul anului 2007, Băneasa Shopping City va oferi peste 220 de magazine la înalte standarde Europene pe o suprafaţă de peste 65.000 mp, o experienţă unică de a face cumpărături, datorită vastei oferte de restaurante, magazine de modă, servicii şi distracţie.
Pentru prima dată în România, mall-ul va avea un food-court dezvoltat pe 3 niveluri, cu vedere la zona de distracţie din jurul său. O premieră pentru piaţa românească, centrul de distracţie va aduce o vastă ofertă de posibilităţi de distracţie şi petrecere a timpului liber pentru toată familia. Această zonă acoperă o suprafaţă de 15.000 mp, devenind astfel, cea mai mare de acest fel din ţară şi chiar din regiune.
Băneasa Shopping City va oferi cel mai larg spaţiu de parcare din Bucureşti, mai mult de 10.000 de locuri de parcare, dintre care 1.500 acoperite. Investiţia pentru dezvoltarea centrului comercial ajunge la suma de 150 milioane de Euro. Băneasa Shopping City va crea peste 3.000 de locuri de muncă pentru locuitorii Bucureştiului şi pentru cei din împrejurimile acestuia.
Băneasa Shopping City este piesa de rezistenţă a Zonei Comerciale Băneasa, zonă ce reprezintă un nou concept pentru piaţa comercială românească aducând în acelaşi loc cele mai mari concepte comerciale. Prima fază a parcului comercial este deja deschisă publicului şi cuprinde: CARREFOUR, unul dintre cele mai mari hypermarketuri din ţară, galeria comercială FEERIA, METRO, cel mai dezvoltat concept “cash & carry” din România, BRICOSTORE, cel mai de succes magazin de bricolaj şi MOBEXPERT, comerciantul si producătorul de mobilă nr. 1 în România. A doua fază a parcului comercial va fi definitivată la sfârşitul anului 2007 şi include: primul magazin IKEA în România, MOTOR CITY showroom auto şi BĂNEASA SHOPPING CITY, cel mai mare centru comercial din România.
Zona Comercială Băneasa va acoperi o suprafaţă de peste 450.000 mp, reprezentând cea mai variată alegere din punct de vedere al modei, serviciilor, conceptelor de petrecere a timpului liber şi distracţie, toate acestea formând o zonă unică de cumpărături şi distracţie pentru Bucureşti şi zonele limitrofe.

Zona Comercială Băneasa este una dintre cele trei părţi integrate ale Proiectului Băneasa, el insuşi cel mai mare proiect de dezvoltare urbană mixtă din Sud-Estul Europei. Investiţia totală a proiectului depăşeşte suma de 1.2 miliarde de Euro şi acoperă o suprafaţă de 221 de hectare. Pe langă zona comercială ce se intinde pe o suprafaţă de 450.000 mp, Proiectul Băneasa va oferi peste 3.000 de unităţi locative şi un parc de afaceri cu spaţii de birouri de tip A şi A+, având o suprafaţă de peste 160.000 mp.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *