Evenimente

Ador 2010 – castigatorii

A venit momentul ca ADOR 2010 sa isi anunte castigatorii. In urma jurizarii, titlul de agentia anului a revenit agentiei Leo Burnett&Target. In cadrul competitiei ADOR 2010 s-au acordat in total 26 de trofee (6 trofee Best of Category si 20 de trofee ADOR, pe sectiuni).

Cele 20 de trofee ADOR au fost castigate de DRAFTFCB Bucharest; GAV; GREY
Bucharest; Interactions; iLeo Marketing Interactiv; Leo Burnett & Target;
Mercury 360; NEXT Advertising; Propaganda; Proximity Bucharest; Publicis
Romania; Tempo Advertising si Vitrina Advertising.
Cele 6 trofee Best of Category au fost obtinute de lucrarile:
“Bodydresser’s
20 minutes of muscles” pentru Pescariu Sports&Spa semnata de DRAFTFCB
Bucharest (categoria Media); “Pinnochio” pentru Spitalul Marie Curie
semnata
de Grey Bucharest (categoria Special best – craft); “Bergenbier Man’s Day”
pentru Bergenbier semnata de Leo Burnett & Target si ILeo Marketing
Interactive (categoria Integrated Campaigns); “Box of Memories Annual
Report” pentru Salvati Delta, semnata de NEXT Advertising (categoria
Design); “Don’t let workers become your family” pentru Ytong, semnata de
Propaganda (categoria TV – spots and campaigns) si lucrarea “From Work to
School” pentru Festival of Trees, semnata de Proximity Bucharest (categoria
Social Campaigns – sustinuta de Gala Societatii Civile).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *